tingeling777 Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Hei. Lurer på om voksne med adhd kan medisineres med dexedrin, metamina eller andre amphetamine preparater? Stemmer det at Ritalin og Concerta egentlig er beregnet for barn, og egentlig ikke skal brukes av voksne? Jeg er i 40 årene, har adhd, og ble i første omgang medisinert med ritalin men pga bivirkninger måtte jeg slutte. Deretter fikk jeg Concerta, som jeg ikke overhodet tålte, så jeg sluttet med dem også. Prøvde stattera men de hadde ingen effekt.. Nå er jeg uten medisinering og alt er et eneste rot og kaos både innenfor og utenfor kroppen. 0 Siter
Gjest Jo det går an Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Jeg er en dame i 30 årene, med adhd diagnose og jeg bruker Ritalin med god effekt. Jeg har ikke prøvd Strattera, da man mener det er dumt å bytte medisin når Ritalin fungerer så godt som den gjør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.