Gå til innhold

To jenter påå 25 år på chartertur

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Kreta er supert - og nydelig.

Lanzarote er også veldig fint, og ikke noe utpreget partysted såvidt jeg vet.

Bulgaria... der kan man velge å oppsøke partylivet i Sunny Beach, eller holde seg til andre kanter av byen. Maten er ikke spesielt god, og ikke hygienen/miljøtiltakene deres, dersom det ikke har skjedd noe drastisk de siste årene...

Gjest Susie&susie

Kreta er supert - og nydelig.

Lanzarote er også veldig fint, og ikke noe utpreget partysted såvidt jeg vet.

Bulgaria... der kan man velge å oppsøke partylivet i Sunny Beach, eller holde seg til andre kanter av byen. Maten er ikke spesielt god, og ikke hygienen/miljøtiltakene deres, dersom det ikke har skjedd noe drastisk de siste årene...

Takk for svar! har vært på Kreta - Agia Marina. Her var det litt FOR rolig etter min smak.

Litt usikker på om du anbefalte eller advarte oss mot Bulgaria, he he.

• 2 uker senere...

Takk for svar! har vært på Kreta - Agia Marina. Her var det litt FOR rolig etter min smak.

Litt usikker på om du anbefalte eller advarte oss mot Bulgaria, he he.

Hehe... jeg var konstant dårlig i magen i Bulgaria, da vi var der i to uker. Dårlig behandling av maten på hotellet... sto for lenge på benken, og var feil oppbevart. Er sikkert litt bedre der nå enn før.

Vi var i Malia, øst for Heraklion på Kreta, og der var det party så det holdt. Mest briter og vi var de eneste skandinavene... men jeg reiste med barna, så vi holdt oss unna gatene der på kveldstid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...