Gå til innhold

forelskelse/betatt

Gjest er det bare noe jeg må gjennom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "vanlig" å være/bli forelska i eller betatt av en fastlege eller annen behandler?

Går det over etterhvert eller er det noe en veldig aktivt må jobbe med selv?

Skrevet

Går over av seg selv det.

selv etter 4 sammenhengende år?

Skrevet

Da må du tydeligvis aktivt jobbe med det selv. Så lenge du fortsetter å gi forelskelsen næring, er det ikke sikkert den vil gå over.

Hvis du vil den skal gå over, kan det hende du må bytte behandler.

Skrevet

Da må du tydeligvis aktivt jobbe med det selv. Så lenge du fortsetter å gi forelskelsen næring, er det ikke sikkert den vil gå over.

Hvis du vil den skal gå over, kan det hende du må bytte behandler.

Ok, takk for svar!

Joda, jobber litt med det - vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg unna, bytte tror jeg ikke er aktuelt.

Men det hele har blekna litt etter diverse ting som har oppstått, men det er såå mye igjen.

Jeg får prøve å være tålmodig, prøve kjenne etter hva det egentlig er - kanskje er det bare mangel av "kjærlighet" ? Derfor finner jeg "den første og beste"?

personen, etter hva jeg nå husker, var den første ordentlig OK personen jeg traff etter samlivsbruddet.

Er det bare er å åpne øynene for reelle "muligheter" her i verden?

Bare ble litt grublende-

Skrevet

Ok, takk for svar!

Joda, jobber litt med det - vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg unna, bytte tror jeg ikke er aktuelt.

Men det hele har blekna litt etter diverse ting som har oppstått, men det er såå mye igjen.

Jeg får prøve å være tålmodig, prøve kjenne etter hva det egentlig er - kanskje er det bare mangel av "kjærlighet" ? Derfor finner jeg "den første og beste"?

personen, etter hva jeg nå husker, var den første ordentlig OK personen jeg traff etter samlivsbruddet.

Bare ble litt grublende-

Hvis du vil at det skal gå over fordi det aldri kan bli dere to, og du ikke vil bytte behandler, foreslår jeg at du ser litt rundt deg etter noen andre potensielle å forelske seg i. :-)

Skrevet

Det var lenge det,best du prater med noen om det da ja...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er relativt vanlig. Det går over av seg selv :-)

Gjest er mitt tips
Skrevet

Ok, takk for svar!

Bare ble litt grublende-

Har du fortalt til psykologen at du er forelska i hn? Det kan kanskje lurt, da både kan og bør vedkommende hjelpe deg til å komme over det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...