Gå til innhold

Merkelig men sant...

Anbefalte innlegg

Gjest dummedumma
Skrevet

Jeg er egentlig ganske letta, for jeg kjenner INGEN som helst virkning av disse concertaene jeg tok for maaange timer siden. Så da er faren over, ville bare si det. Sorry om jeg skremte dere:(

Skjønner godt at tråden ble sletta.

Men jeg synes det er veldig rart at jeg ikke merker virkningen av en så høy dose.

Gjest slik er slik
Skrevet

Det finnes tablettmisbrukere som kan ta 100 imovane i en smell og våkne like frisk og freidig noen timer senere....Folk kan dø etter en pakke med paracett. Jeg tok en gang 124, kastet opp og var like hel etter to døgn.

Gjest dummedumma
Skrevet

Det finnes tablettmisbrukere som kan ta 100 imovane i en smell og våkne like frisk og freidig noen timer senere....Folk kan dø etter en pakke med paracett. Jeg tok en gang 124, kastet opp og var like hel etter to døgn.

Ja, heldigvis er jeg blant dem som tålte akkurat dette..er letta nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...