Gå til innhold

vill bare være trygg så jeg får dovet godt en natt :)

Anbefalte innlegg

Gjest girl 14
Skrevet

hei jeg sitter å tenker på dette så ofte at det helt øddelgger meg! de fleste sier at jeg er en skikkelig hypokonder!.. jeg har fått kyssesyken og fikk jo en klump i halsen og litt dårlig pust fordi jeg hadde jo fått det. men jeg tror ikke på det selvom legen sier at blod prøvene er fine og alt ( hypokonderi) og jeg vil bare være helt trygg! jeg lurte på om jeg kunne ha no sånn kreft eller no lingnene eller er det bare hypokonderi??

Gjest Høstløv
Skrevet

Kyssesyken er en langvarig sykdom, men når blodprøvene dine er fine etter overstått sykdomsforløp, så kan du være trygg på at du er blitt frisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...