Gå til innhold

Klemming

Gjest intense-klemme-tanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått på hjernen at jeg har lyst til å klemme psykologen min. Jeg har lyst til å klemme han HARDT. Det kjennes ut som at jeg MÅ gjøre det.

Måtte bare få sagt det. Jeg lurer på hvordan det vil bli tatt i mot. Sannsynligvis er dette et barnslig oppheng. Jeg vet ikke.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg anbefaler at du lar det bli med lysten og avstår fra handlingen.

Skrevet

Jeg anbefaler at du lar det bli med lysten og avstår fra handlingen.

Jeg tror jeg er nødt til å gjøre det likevel. Ellers får jeg bare ta den første og beste jeg møter. Kanskje jeg kommer til å bli et klemme-monster.

Skrevet

Jeg tror jeg er nødt til å gjøre det likevel. Ellers får jeg bare ta den første og beste jeg møter. Kanskje jeg kommer til å bli et klemme-monster.

''Ellers får jeg bare ta den første og beste jeg møter. Kanskje jeg kommer til å bli et klemme-monster.''

Hehe, du får blinke deg ut en parkeringsvakt eller stikke innom likningskontoret ;-)

Skrevet

Du skulle fått nummeret til min forrige psykolog. Han var veldig glad i klemming...:- /

Skrevet

''Ellers får jeg bare ta den første og beste jeg møter. Kanskje jeg kommer til å bli et klemme-monster.''

Hehe, du får blinke deg ut en parkeringsvakt eller stikke innom likningskontoret ;-)

Jeg har ennnå ikke funnet noen. Frustrerende.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg har ennnå ikke funnet noen. Frustrerende.

Du må kunne motstå trang til å klemme (så fremt ikke den du ønsker klemme også ønsker å klemme deg).

Om du _må_ følge dine lyster, så håper jeg du ikke får lyst til å voldta eller det som verre er.

Skrevet

Du må kunne motstå trang til å klemme (så fremt ikke den du ønsker klemme også ønsker å klemme deg).

Om du _må_ følge dine lyster, så håper jeg du ikke får lyst til å voldta eller det som verre er.

Jeg må klemme psykologen min.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg må klemme psykologen min.

Må?

Enn om h*n absolutt ikke vil det?

Skrevet

Må?

Enn om h*n absolutt ikke vil det?

Han har klemt meg før, men hvis han ikke vil får jeg tvangsklemme deg i stedet, sjøstjerna.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Han har klemt meg før, men hvis han ikke vil får jeg tvangsklemme deg i stedet, sjøstjerna.

Har du noen gode venner eller familie? Som du kan si dette til? at du trenger en god klem? Eller som du kan selv klemme som en hilsen når dere møtes?

Om en fremmed hadde kommet og klemt meg hardt, ville jeg opplevd det som direkte truende. Jeg ville blitt redd, for jeg ville ikke visst motivene til denne fremmede.

Gjest Elextra
Skrevet

Kan du ikke fortelle psykologen at du kunne ha lyt til å klemme h*n, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...