Gjest intense-klemme-tanker Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 Jeg har fått på hjernen at jeg har lyst til å klemme psykologen min. Jeg har lyst til å klemme han HARDT. Det kjennes ut som at jeg MÅ gjøre det. Måtte bare få sagt det. Jeg lurer på hvordan det vil bli tatt i mot. Sannsynligvis er dette et barnslig oppheng. Jeg vet ikke. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 Jeg anbefaler at du lar det bli med lysten og avstår fra handlingen. 0 Siter
Gjest intense-klemme-tanker Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 Jeg anbefaler at du lar det bli med lysten og avstår fra handlingen. Jeg tror jeg er nødt til å gjøre det likevel. Ellers får jeg bare ta den første og beste jeg møter. Kanskje jeg kommer til å bli et klemme-monster. 0 Siter
Angustia Skrevet 25. februar 2011 Skrevet 25. februar 2011 Jeg tror jeg er nødt til å gjøre det likevel. Ellers får jeg bare ta den første og beste jeg møter. Kanskje jeg kommer til å bli et klemme-monster. ''Ellers får jeg bare ta den første og beste jeg møter. Kanskje jeg kommer til å bli et klemme-monster.'' Hehe, du får blinke deg ut en parkeringsvakt eller stikke innom likningskontoret ;-) 0 Siter
rose23 Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Du skulle fått nummeret til min forrige psykolog. Han var veldig glad i klemming...:- / 0 Siter
Gjest intense-klemme-tanker Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 ''Ellers får jeg bare ta den første og beste jeg møter. Kanskje jeg kommer til å bli et klemme-monster.'' Hehe, du får blinke deg ut en parkeringsvakt eller stikke innom likningskontoret ;-) Jeg har ennnå ikke funnet noen. Frustrerende. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Jeg har ennnå ikke funnet noen. Frustrerende. Du må kunne motstå trang til å klemme (så fremt ikke den du ønsker klemme også ønsker å klemme deg). Om du _må_ følge dine lyster, så håper jeg du ikke får lyst til å voldta eller det som verre er. 0 Siter
Gjest intense-klemme-tanker Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Du må kunne motstå trang til å klemme (så fremt ikke den du ønsker klemme også ønsker å klemme deg). Om du _må_ følge dine lyster, så håper jeg du ikke får lyst til å voldta eller det som verre er. Jeg må klemme psykologen min. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Jeg må klemme psykologen min. Må? Enn om h*n absolutt ikke vil det? 0 Siter
Gjest intense-klemme-tanker Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Må? Enn om h*n absolutt ikke vil det? Han har klemt meg før, men hvis han ikke vil får jeg tvangsklemme deg i stedet, sjøstjerna. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Han har klemt meg før, men hvis han ikke vil får jeg tvangsklemme deg i stedet, sjøstjerna. Har du noen gode venner eller familie? Som du kan si dette til? at du trenger en god klem? Eller som du kan selv klemme som en hilsen når dere møtes? Om en fremmed hadde kommet og klemt meg hardt, ville jeg opplevd det som direkte truende. Jeg ville blitt redd, for jeg ville ikke visst motivene til denne fremmede. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Jeg tror jeg er nødt til å gjøre det likevel. Ellers får jeg bare ta den første og beste jeg møter. Kanskje jeg kommer til å bli et klemme-monster. Kan du ikke fortelle psykologen at du kunne ha lyt til å klemme h*n, da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.