Gå til innhold

Er det mulig å ikke å føle seg mislykket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så langt tror jeg ikke jeg har gitt deg råd. Hva er det du interesserer deg for? Hva liker du virkelig?

Jeg liker det som er vakkert å se på. Det kan være blomster, reiser, kunst, klær, interiør o.l. Jeg tror jeg kunne like å jobbe med design og farger, evt. med blomster eller som gartner.

Skrevet

Jeg liker det som er vakkert å se på. Det kan være blomster, reiser, kunst, klær, interiør o.l. Jeg tror jeg kunne like å jobbe med design og farger, evt. med blomster eller som gartner.

Hey - her har du mye å ta utgangspunkt i, godt jobba :-)

Gjest segunda
Skrevet

Jeg er enig med Angustia. Du har mye å ta utgangspunkt i. Hva med å finne utdannelse innenfor noe av dette? Gartner, interiørarkitekt, dekøratør osv. Ja, eller kanskje du vil satse på arkitektur, design eller kunstakademiet.

Det finnes først og fremst muligheter. Du trenger først og fremst indre motivasjon til å starte med å realisere drømmene dine. Du kan begynne med å melde deg på kurs innenfor noe av dette, og da bestemmer du selv hvor mye du sosialiserer med andre. Du tar skrittene i ditt tempo.

For 6 år siden sto jeg opp for første gang for å snakke til over to hundre mennesker på et sted som får mange til å svimle bare ved tanken. Dette er blitt daglig dags for meg nå og jeg tenker lite på det. Jeg glemmer aldri den seiersfølelsen det var.

Jeg meldte meg inn i politisk parti for å øve meg i å snakke og argumentere. Jeg har ikke angret et øyeblikk, men ikke ante jeg hvor mye jeg ville involvere meg og hvor mange unike sjanser jeg ville få. Den gangen jeg meldte meg inn var jeg langtidssykemeldt og trodde ikke at jeg ville greie å jobbe igjen. Syntes ikke livet var verdt å leve engang innimellom, bare når jeg tenkte på barna mine. Nå sitter jeg i posisjoner mye høyere enn de som prøvde å gjøre meg vondt den gangen og tenker lite på dem.

Det hjelper å ta tak i sitt eget liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...