Gå til innhold

Jeg er glad(bare en liten gledesmelding :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Bipolar eller noe sånt
Skrevet

Jeg trur jeg skal "nekte" å trappe ned på Cipramil!

Jeg føler jeg lever for "første" gang i livet-i alle fall på maaange år!

Jeg har fått høre jeg er blid, positiv, utadvendt og flott dame den siste uka! OG hu jeg har kontakt med ukentlig synes jeg prater og oppfører meg normalt! Så ingen hypomani her i gården! OK det har vært litt da, men alt har roet seg. Bortsett fra at jeg nesten ikke sover da.

Blid og positiv, og ikke minst flott - det var herlig å høre. Enda bedre var det at jeg er blitt utadvendt, i alle fall MYE mer enn før, jeg tør ta kontakt med folk - jeg har alltid vært sjenert og tilbaketrukket, lei meg(og livet),nå smiler jeg til folk, jeg ler sammen med andre, jeg ser ikke ned i golvet hver gang jeg møter noen eller trekker meg tilbake!

Det hele er herlig nå! jeg vil fortsette å ha det sånn!

*se alltid lyst på livet...*

Gjest Bipolar eller noe sånt
Skrevet

eeh - jeg har formulert meg litt feil.

selvsagt føler jeg meg ikke bedre fordi andre har sagt det og det om meg - jeg føler meg bedre noe som igjen gjør at andre tydeligvis ser "annerledes" på meg nå enn åssen jeg var før.

Etter å ha slitt med depresjoner siden jeg var 11/12 - noen maniske og hypomane episoder litt rundt omkring(ikke lange episoder)(4-5episoder på denne tida-er snart 30) føler jeg nå at endelig er det min tur til å føle litt glede.

Jeg klarer fortsatt ikke ha særlig fokus på ting, dårlig konsentrasjon, million tanker, og lignende, men det ser ut til å rette seg gradvis nå.tilogmed stemmene som var under oppturen er nå forsvunnet.

Håper noen kan gi meg en liten pekepinn på om det er mulig for meg å slippe nedtrapping av Cipramilen - står på Lamictal og Lithionit også(som aleine/de to sammen ikke virka)er redd for å "miste meg selv" igjen. dette er en meg jeg ikke kjenner, men som jeg gjerne vil bli kjent med.

Skrevet

eeh - jeg har formulert meg litt feil.

selvsagt føler jeg meg ikke bedre fordi andre har sagt det og det om meg - jeg føler meg bedre noe som igjen gjør at andre tydeligvis ser "annerledes" på meg nå enn åssen jeg var før.

Etter å ha slitt med depresjoner siden jeg var 11/12 - noen maniske og hypomane episoder litt rundt omkring(ikke lange episoder)(4-5episoder på denne tida-er snart 30) føler jeg nå at endelig er det min tur til å føle litt glede.

Jeg klarer fortsatt ikke ha særlig fokus på ting, dårlig konsentrasjon, million tanker, og lignende, men det ser ut til å rette seg gradvis nå.tilogmed stemmene som var under oppturen er nå forsvunnet.

Håper noen kan gi meg en liten pekepinn på om det er mulig for meg å slippe nedtrapping av Cipramilen - står på Lamictal og Lithionit også(som aleine/de to sammen ikke virka)er redd for å "miste meg selv" igjen. dette er en meg jeg ikke kjenner, men som jeg gjerne vil bli kjent med.

Det er godt å høre positive ting om seg selv,ta det til deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...