Gå til innhold

NHD/andre: God psykolog i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest takk for tips:)
Skrevet

Hei Vet noen av dere om en god privatpraktiserende psykolog (ev psykiater) i Oslo som er god på depresjoner og angst tilstander?

Gjest segunda
Skrevet

Det ville være feil å anbefale psykologer med navn på dette forumet. Det finnes mange gode psykologer i Oslo, men det er individuelt hvem man liker. Selv ville jeg flagre ut hvis jeg traff en ung mann og skulle åpne meg for han. Det betyr ikke at jeg mener at unge menn er dårlige psykologer, jeg jobber sammen med en del slike som jeg har stor respekt for. Jeg foretrekker mennesker som er eldre enn meg, helst damer.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg kjenner ingen psykologer i Oslo og har derfor heller ingen å anbefale.

Skrevet

Det ville være feil å anbefale psykologer med navn på dette forumet. Det finnes mange gode psykologer i Oslo, men det er individuelt hvem man liker. Selv ville jeg flagre ut hvis jeg traff en ung mann og skulle åpne meg for han. Det betyr ikke at jeg mener at unge menn er dårlige psykologer, jeg jobber sammen med en del slike som jeg har stor respekt for. Jeg foretrekker mennesker som er eldre enn meg, helst damer.

Hvorfor skal psykologer være så hellige at det ikke går an anbefale noen på et forum? Personlig foretrekker jeg unge damer med omsorg og oppriktig engasjement.

Gjest segunda
Skrevet

Hvorfor skal psykologer være så hellige at det ikke går an anbefale noen på et forum? Personlig foretrekker jeg unge damer med omsorg og oppriktig engasjement.

De er ikke så hellige, men jeg trodde det var feil å drive med reklamering på slikt forum. Jeg kunne begynne å anbefale meg selv eller venner av meg.

Skrevet

gå på anbefalt.no, der er det noen som abefaler psykologer. Det er blant annet en der med to anbefalinger som jeg har gått til selv og som jeg har vært fornøyd med.

Eller så er det jo sånn at smaken er som baken, den er delt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...