Gå til innhold

medisin bivirkning/sykdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bli uvel og rar i hodet hvis en slutter med seroquel,etter å ha tatt dem en stund?

Blir man avhengig av det?

Får ikke sove uten i det hele tatt,skulle jo bare ta det ved behov. Må øke til 50 mg nå. Vet ikke om jeg er uvel psykisk pga dem,eller pga sykdom. Hva tror du?

Gjest uuuuglybetty
Skrevet

Det er ikke lett for oss å vite, hvorfor sluttet på AP?

Skrevet

Det er ikke lett for oss å vite, hvorfor sluttet på AP?

Har ikke sluttet,men skulle ta det ved behov. Nå må jeg ha det vær kveld..ellers blir jeg dårlig. Er det jeg lurer på,om medisinene gjør meg dårlig. Kunne sove uten dem innimellom tidligere,men nå er jeg våken døgnet rundt om jeg ikke tar dem.

Skrevet

Har ikke sluttet,men skulle ta det ved behov. Nå må jeg ha det vær kveld..ellers blir jeg dårlig. Er det jeg lurer på,om medisinene gjør meg dårlig. Kunne sove uten dem innimellom tidligere,men nå er jeg våken døgnet rundt om jeg ikke tar dem.

Når du har tatt AP i noen kvelder, og du kutter ut denne en kveld, vil du reagere sånn. Det har også jeg gjort flere ganger.

La det gå noen dager uten seroquel så kommer nok søvnen tilbake.

Skrevet

Når du har tatt AP i noen kvelder, og du kutter ut denne en kveld, vil du reagere sånn. Det har også jeg gjort flere ganger.

Takk. Det var da søren at jeg har tatt to nå da,søvnen kommer ikke av den grunn. Er bare forferdelig stressa i hodet mitt,skal ikke ta noe heretter før jeg får sove av meg selv.

Gjest winda
Skrevet

Takk. Det var da søren at jeg har tatt to nå da,søvnen kommer ikke av den grunn. Er bare forferdelig stressa i hodet mitt,skal ikke ta noe heretter før jeg får sove av meg selv.

Er det ikke bedre å ta den seroquelen hver kveld fast? Jeg vet ikke dette sikkert, men jeg har erfart at de gangene jeg har tatt truxal f.eks for å sove på, så må jeg ta den fast. Hvis ikke blir jeg sånn som det du beskriver. Jeg kan ikke bruke AP som av-og-på medisin, jeg må bruke den til fast tid hele tiden, ellers får jeg et "turbo-hode".

Gjest Gåten
Skrevet

Er det ikke bedre å ta den seroquelen hver kveld fast? Jeg vet ikke dette sikkert, men jeg har erfart at de gangene jeg har tatt truxal f.eks for å sove på, så må jeg ta den fast. Hvis ikke blir jeg sånn som det du beskriver. Jeg kan ikke bruke AP som av-og-på medisin, jeg må bruke den til fast tid hele tiden, ellers får jeg et "turbo-hode".

Men er det bra å ta det fast? Og hvorfor sa de til meg, at jeg kan bruke det som sovemedisin etter behov?

Vil ikke bli dårlig av medisiner og,er ille nok som det er. Full turbo i hodet mitt og uten,og kroppen går i spinn! Var i selskap en kveld,var så mye mas i det rommet. Til slutt hørte jeg dem ikke,det bruste i hodet og pep i begge ørene. Hørte noen sa navnet mitt noen ganger,måtte bare legge meg. Var totalt kaputt,men forklaringen kan være en slitsom uke.

Men jeg tenkte "De faens medisinene". Har du hatt det slik?

Gjest Gåten
Skrevet

''La det gå noen dager uten seroquel så kommer nok søvnen tilbake.''

Hvor mange dager?

Blir tredje natta uten nå,orker snart ikke mer. Har visst blitt depressiv og...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...