Gå til innhold

Grensepsykose

Anbefalte innlegg

Gjest blue moonlight
Skrevet

Kan man gå slik i mange måneder? At man egentlig aldri blir skikkelig psykotisk, men at man har symptomer, mareritt, skrekkopplevelser og symptomer på dette? Vet ikke om jeg tørr å sove mere.

Gjest Gåten
Skrevet

Ja det kan du,søk hjelp! Å ha det slik er bortkastet...

Gjest blue moonlight
Skrevet

Ja det kan du,søk hjelp! Å ha det slik er bortkastet...

Er det farlig å gå sånn? Altså at jeg kan få skade på hjernen av dette? Jeg er så veldig glemsk og ukonsentrert. De hjemme "mobber" meg pga dette. Lei av å gå å late som jeg også synes det er morsomt. Dette begynner egentlig å bli ganske alvorlig.

Gjest Gåten
Skrevet

Er det farlig å gå sånn? Altså at jeg kan få skade på hjernen av dette? Jeg er så veldig glemsk og ukonsentrert. De hjemme "mobber" meg pga dette. Lei av å gå å late som jeg også synes det er morsomt. Dette begynner egentlig å bli ganske alvorlig.

Derfor må du gå til lege. Vet ikke om det er farlig,men det er jo ingen ønskelig tilværelse å ha det slik. Er best du gjør noe med det nå,lykke til!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Finnes det noen god grunn til at du ikke skal oppsøke lege for å få nødvendige medisiner?

Gjest blue moonlight
Skrevet

Finnes det noen god grunn til at du ikke skal oppsøke lege for å få nødvendige medisiner?

En god grunn er at jeg får all verdens merkelige bivirkninger. Bruker trilafon og får kommentarer på at jeg har store rykninger rundt munnen. Dette kommer spesielt når jeg er sliten.

Har prøvd alt som er av AP, tror jeg ihvertfall. Derfor spør jeg om det er "skadelig" å gå sånn? Det går i bølger. Jeg er bedre innimellom. Ved litt stress kommer disse symptomene med en gang. Jeg tror "fanden selv" er etter meg noen ganger.

Skrevet

Det er jo ikke sikkert du trenger så høy dose siden du ikke er psykotisk. Da blir jo bivirkningene mindre også. Jeg har hørt at å gå med ubehandlet psykose kan skade hjernen. Vet ikke hvordan det er med grensepsykose. Men i dag skal det jo finnes medisiner for alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...