Gjest Libera Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har nå fått denne diagnosen. Er det bare en midlertidig diagnose til jeg får en konkret en? Har ikke gått gjennom sånn diagnose-intervju for PFs enda, så dette er bare på bakgrunn av samtaler. Føles litt rart å bare være uspesifisert. Hva gjør man når man er uspesifisert liksom? hehe. 0 Siter
Gjest Libera Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Personlig tror jeg at jeg har eupf + + 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 Personlig tror jeg at jeg har eupf + + Bare vær deg selv inntil videre du, jeg tror de har satt diagnosen midlertidig inntil nermere utredning. Fikk selv en sånn diagnose for evigheter siden, men etter diagnoseintervjuet fant de ut at jeg ikke har noe personlighetsforstyrrelser (en spesialist på området). For meg føltes en pf-diagnose heller ikke riktig så det var godt med en skikkelig avklaring. Jeg valgte imidlertid bare å tenke at ok, de har satt den diagnosen så får man se når utredningen er gjort. Er ikke så mye man kan gjøre fra eller til tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.