Gå til innhold

Uspesifisert personlighetsforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Gjest Libera
Skrevet

Jeg har nå fått denne diagnosen. Er det bare en midlertidig diagnose til jeg får en konkret en? Har ikke gått gjennom sånn diagnose-intervju for PFs enda, så dette er bare på bakgrunn av samtaler.

Føles litt rart å bare være uspesifisert. Hva gjør man når man er uspesifisert liksom? hehe.

Gjest Nerda
Skrevet

Personlig tror jeg at jeg har eupf + +

Bare vær deg selv inntil videre du, jeg tror de har satt diagnosen midlertidig inntil nermere utredning.

Fikk selv en sånn diagnose for evigheter siden, men etter diagnoseintervjuet fant de ut at jeg ikke har noe personlighetsforstyrrelser (en spesialist på området). For meg føltes en pf-diagnose heller ikke riktig så det var godt med en skikkelig avklaring.

Jeg valgte imidlertid bare å tenke at ok, de har satt den diagnosen så får man se når utredningen er gjort. Er ikke så mye man kan gjøre fra eller til tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...