Gå til innhold

Kjære tannlege!


teoline

Anbefalte innlegg

Etter to forferdelige episoder i barndommen,en gang beg. jeg å gråte,og tannlegen dro meg etter håret opp fra stolen og kastet meg ut fra kontoret,har jeg fått enorm tannlegeskrekk.Nå har jeg ikke vært hos tnnlege på 28 år!Har imellomtiden fått 6 barn,og nå står det bare stubber igjen i munnen.Har voldsomme kompleks av dette,har helt meldt meg ut av samf. Har prøvd å kontakte tannl. minst 100 ganger,men bare å skrive dette anonymt gjør at jeg hyperventilerer.Har slått nr. til tannl. og fått så veldige angstanfall at jeg spyr og besvimer.Har begynt å tenke selvmord faktisk,har ingen jeg tør snakke med dette om som kan hjelpe meg.Er det noe jeg kan gjøre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

hei teoline.

Problemet ditt er stort og sammensatt. Jeg vil ta dette med meg og diskutere det med andre tannleger som har spesiell kompetanse om dette.

Om det tar noe tid så får du være litt tålmodig med meg.

En ting vil jeg imidlertid si:

Med dette innlegget har du tatt det første skritt og har begynt å ta ansvar for denne delen av din helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...