Gå til innhold

Slapp og sliten

Anbefalte innlegg

Gjest Sliten21
Skrevet

Den siste tiden har jeg hatt svært lite energi, og lav tålmodighet ang sinne. Jeg kan fint sove 8-10 timer om natten, men allikevel være trøtt når jeg står opp og dette fortsetter utover dagen. Jeg har også hatt mareritt om alt og ingenting hver natt i litt over en måned nå. I det siste har jeg måtte sove en times tid midt på dagen for å holde ut. Jeg har slitt med maten i rundt 6 år, hvor jeg har spist minimalt. Dette har nå bedret seg, men føler jeg blir sint ovenfor meg selv da jeg spiser normalt, det samme da jeg spiser for lite. Har matallergi for storfekjøtt, gluten, egg og melk. Tror ikke jeg får i meg alle vitaminene jeg skal ha. Det som er tyngst er at jeg ikke riktig vet hva som plager meg. Jeg vet ikke hvorfor jeg har lav energi, ork, lyst, osv. Jeg må tvinge meg opp om morgenen, tvinge meg selv til å gå på jobb, være sosial, osv. Jeg må virkelig kjempe for å holde tårene tilbake. Jeg føler meg rett og slett tom! Kommer dette av for dårlig kosthold, eller kan det være andre ting som forårsaker dette?

serenity777
Skrevet

Depresjon eller lavt stoffskifte? Har du skjekket det siste? Men høres mest ut som depresjon.

Skrevet

Depresjon eller lavt stoffskifte? Har du skjekket det siste? Men høres mest ut som depresjon.

Har sjekket stoffskiftet, ja. Er helt fint det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...