Gjest bølger Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Hvis jeg tar 7,5mg imovane på søndagskvelden. 10mg Sobril neste dag etter kl.14:00. Imovane igjen neste kveld. Fortsetter slik i ukedagene, og tar sobril på lørdagen. Kan jeg da kjøre bil? Jeg er avhengig av å få nok søvn når jeg skal på jobb neste dag. Hvor mange timer virker sobrilen? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Du finner mye om dette om du søker her inne. Fant bla. denne: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4443231 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Du finner mye om dette om du søker her inne. Fant bla. denne: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4443231 Tror det var det jeg leste tidligere, men det var snakk om helt andre doser. Har søkt igjennom dol, men det er snakk om helt andre doser og kombinasjoner. Prøver å finne en kombinasjon som er forenlig med bilkjøring. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Tror det var det jeg leste tidligere, men det var snakk om helt andre doser. Har søkt igjennom dol, men det er snakk om helt andre doser og kombinasjoner. Prøver å finne en kombinasjon som er forenlig med bilkjøring. Okey :-) 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Du har i utgangspunktet et for hoyt forbruk til bilkjoring, men det er ikke hoyere enn at det er mulighet for dispensasjon. Snakk med legen din om dette. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Det er imovane og sobril annenhver dag. Må jeg søke dispensasjon kutter jeg heller ut og prøver å finne en annen løsning. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Du har i utgangspunktet et for hoyt forbruk til bilkjoring, men det er ikke hoyere enn at det er mulighet for dispensasjon. Snakk med legen din om dette. postet dette først under feil innlegg. Det er imovane og sobril annenhver dag. Må jeg søke dispensasjon kutter jeg heller ut og prøver å finne en annen løsning. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 postet dette først under feil innlegg. Det er imovane og sobril annenhver dag. Må jeg søke dispensasjon kutter jeg heller ut og prøver å finne en annen løsning. spørr legen din!!!! 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 spørr legen din!!!! Det er en stund til jeg skal til legen min. Men hvorfor kan jeg ikke spør her hvor vi har en psykiater som kjenner en del til medisiner og bilkjøring? Tror ikke legen kjenner så godt til det. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Det er en stund til jeg skal til legen min. Men hvorfor kan jeg ikke spør her hvor vi har en psykiater som kjenner en del til medisiner og bilkjøring? Tror ikke legen kjenner så godt til det. alle får ikke svar da 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 alle får ikke svar da Jeg håper likevel på svar. Hvis ikke får jeg bare kutte ut en av medisinene. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Jeg håper likevel på svar. Hvis ikke får jeg bare kutte ut en av medisinene. slapp av du får svar du 0 Siter
Angustia Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Det er imovane og sobril annenhver dag. Må jeg søke dispensasjon kutter jeg heller ut og prøver å finne en annen løsning. ''Det er imovane og sobril annenhver dag. Må jeg søke dispensasjon kutter jeg heller ut og prøver å finne en annen løsning.'' Jeg er verken lege eller psykiater, men kan ikke skjønne annet enn at dette lar seg kombinere med bilkjøring? Nå bare synser jeg (og bør sikkert ikke svare), men 10 mg Sobril er vel laveste utskrevne dose? Det er kanskje bedre å få litt ro enn å kjøre med høyt angstnivå? Periodevis har jeg tatt Imovane 5 mg, ikke hver kveld, men etter behov. Har ikke hatt andre bivirkninger enn en ekkel metallsmak i munnen om morgenen. Ingen rusfølelse her, i hvert fall. Håper NHD svarer deg :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Dette er innenfor grensene. 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 postet dette først under feil innlegg. Det er imovane og sobril annenhver dag. Må jeg søke dispensasjon kutter jeg heller ut og prøver å finne en annen løsning. Da misforstod jeg, jeg oppfattet at det var begge deler hver dag. Da går det helt fint :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.