Gjest koatre Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Hva er "vanlig" dose for en som har paranoid Psykose? Hva er de vanligste bivirkingene til medisinen? 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Jeg merket ingen bivirkninger,ble bare trøtt som var meningen. Merket kanskje bivirkninger etter jeg sluttet,men du skal jo begynne 0 Siter
Gjest koatre Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Jeg merket ingen bivirkninger,ble bare trøtt som var meningen. Merket kanskje bivirkninger etter jeg sluttet,men du skal jo begynne Tusen takk for at du tok deg tid å svare, ble du trøtt utover de første 1-2 ukene du tok medisinen? 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Tusen takk for at du tok deg tid å svare, ble du trøtt utover de første 1-2 ukene du tok medisinen? Måtte øke da når jeg ikke ble trøtt lenger,det er i grunn gode medisiner. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.