Gå til innhold

Selvoppholdelsesdrift

Anbefalte innlegg

Gjest gå i hi
Skrevet

Er det unaturlig og sykt å ikke ha det?

Jeg føler at jeg ikke har noe "indre driv" eller noen indre motor som fører meg framover. Lysten til å leve er ganske enkelt ikke der. Jeg har bare lyst til å krølle meg sammen under en god og varm dyne og soooooove for bestandig...

Men jeg kan ikke... For jeg har to barn... Så jeg _må_ leve, og det oppleves tungt.

Gjest oppsi
Skrevet

Jeg har det motsatt av deg. Jeg vil bare leve og sprette rundt. Men jeg har en kropp som ikke tillater den slags krumspring. Trolig har vi det begge like vanskelig, selv om vårt indre har det til felles at det er stor fortvilelse og mye smerte forbundet med det vi opplever...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...