Gå til innhold

Hva feiler det denne typen?

Anbefalte innlegg

Gjest tviler mer og mer
Skrevet

Traff en type på byen for litt over en uke siden. Vi prata og danset og han virket veldig hyggelig. Dagen etter hadde han tydeligvis funnet tlf. nr. mitt og begynte å sende sms. Bad meg med på skitur og jeg ble med. Veldig hyggelig. Han sendte mer og mer sms. Noen dager etter bad han meg hjem til seg på vin og film. Jeg møtte opp og vi hadde det hyggelig igjen.

Kom meg knapt ut av døra før han sendte sms igjen. Nå savnet han meg og ville ha meg inn igjen. Jeg reiste hjem og det røyset på med nye sms. Nå var jeg plutselig hans kjære og jenta hans. Dette har nå utartet seg og han begynte å snakke om sex. Jeg sa at det var alt for tidlig og at vi måtte bli mer kjent. Da ble han veldig skuffet og lurte på om jeg ikke var glad i ham!?? Jeg svarte at det var alt for tidlig for meg å bli glad i noen og at jeg kanskje ikke helt hadde glemt min eks (sa det fordi det begynte å ringe en bjelle i mitt bakhode).

Så var det stille en stund, og så røyset det på med sms igjen. Nå ville han at vi skulle være venner og ta det derfra, for han likte meg så godt og bla, bla, bla. I dag har jeg mottatt intet mindre enn 34 sms fra fyren. Begynner å lure på hele greia ..

Er dette normal oppførsel??

Skrevet

Han er vel veldig på hugget da, men dette hørtes i meste laget ut etter bare litt over en uke! Tror jeg hadde fått litt hetta og følt meg litt kvalt.

Skrevet

Det høres ekstremt ut, men om du vil gå videre med han så Go For It.

Frøkenbekymra
Skrevet

Det høres ekstremt ut, men om du vil gå videre med han så Go For It.

Skal jeg være ærlig, så synes jeg nesten han virker litt forskrudd.

Mulig det er jeg som er paranoid ..

Skrevet

Kan hende han bare er veldig forelska da, men synes uansett at dette var litt skremmende intenst etter så kort tid..

Skrevet

Nei. Jeg hadde trukket meg unna der altså, han er ikke helt god han der, spør du meg.

Mary Poppins
Skrevet

Nei, han viker ikke helt god spør du meg.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hadde følt meg kvelt av så mange SMS. Nesten så det er litt skremmende!

Skrevet

Du har møtt selveste Kåre Desperado. Løp!

Skrevet

Au. Høres ikke bra ut, jeg hadde trukket meg.

-På Dol av og til
Skrevet

Ikke i nærheten av normalt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Er dette normal oppførsel??''

Nei, men å måtte spørre om dette er normal oppførsel blir omtrent som å spørre om det er normal oppførsel å danse naken på bordet under den romantiske middagen hos Alex Sushi mens man synger tingeling er min venn før man går ned i spagat.

Gjest luftslott
Skrevet

Ikke normalt i det hele tatt. Jeg for min del hadde blitt irritert alt ved første melding siden du ikke selv ga ham ditt mobilnr. 34 sms på en dag er langt mer enn jeg ville orket! Han virker helt desperat og altfor intens, men det er salvsagt du som tar valget. Jeg ville løpt som f..n etter å ha gitt klar beskjed om å aldri ta kontakt med meg mer!

Skrevet

Se for deg at dere blir sammen for en stund, og at du senere gjør det slutt. Tenk litt på hvordan en slik type kan finne på å oppføre seg da.

Styr unna.

candyqueen_83
Skrevet

Nei, men å måtte spørre om dette er normal oppførsel blir omtrent som å spørre om det er normal oppførsel å danse naken på bordet under den romantiske middagen hos Alex Sushi mens man synger tingeling er min venn før man går ned i spagat.

Hahahaha!

candyqueen_83
Skrevet

Det er absolutt ikke normal oppførsel. Hold deg unna denne fyren.

Gjest togli
Skrevet

Jeg hadde backa ut av så påtrengende oppførsel!

Noe jeg har lært meg er å være veldig forsiktig for ikke å sette griller i hodet på mannfolk... Når man er usikker på om dette er en fyr man vil satse på, så bør man ikke vise altfor stor interesse - og kanskje bruke klar tale.. fortelle at man trives sammen med personen, men at man kun ønsker å bli kjent i starten. Da vet de hva de har å forholde seg til fra dag 1.

Gjest togli
Skrevet

*latterkule* :)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...