Gå til innhold

Vær forsiktig med å se triste filmer,når du...

Anbefalte innlegg

Gjest Bipolar58
Skrevet

...trapper ned på anti depressiva.Jeg gikk på en smell der,og har begynt å ta min vanlige dose igjen med 20 mg cipramil.

Desverre så tar det lang tid å komme opp på rett nivå igjen da jeg er en stor mann.Så 30 mg noen dager må nok til når jeg føler meg ekstra deppa.Da passer det bra med en lur på 30-60 minutter,da jeg ofte blir trøtt etterpå.på.Det blir pause fra min nedtrapping en stud før jeg prøver igjen,men mye saktere.10 mg 1-2 dager i uka skal jeg prøve på i april,så får vi se om det går bra.Hvorfor jeg ikke kutter ut brått,er at jeg blir veldig stiv i ledd av abstinensene,og får akutt angst.Går jeg for lenge med for liten dose får jeg også noe forvirring og mange rare tenker i hodet.Det meste ordnes med 10 mg cipramil og litt søvn.Blir det for ille blir det en natt eller to med seroquelle eller kopi 100 mg.Selvmedisinering er nok ikke å anbefale,men jeg har bare en fastlege som gjør som jeg sier i alle fall.Det er en gutt på bare 35,som er lett å lede.Flink innen somati,men ikke psykiatri.Men jeg har overled de siste 6 mnd,så da bør resten gå bra,jeg kaller meg ikke lenger suicudal,da jeg vet hvordan tilbakefall kjennes.

Og lykkepiller og søvn er den beste medisin,i allefall for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...