Gå til innhold

Er du fornøyd med din antipsykotika/antidep?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker 100 mg Seroquel.

Er veldig fornøyd!

Den skjermer meg mot hypomani og gjør at jeg får sove skikkelig hver eneste natt..

Skrevet

Jeg bruker 100 mg Seroquel.

Er veldig fornøyd!

Den skjermer meg mot hypomani og gjør at jeg får sove skikkelig hver eneste natt..

Står for tiden på 300mg Seroquel Depot - i tillegg til Litium. Er veldig fornøyd. Skjermer "støy" (tankestemmer, som jeg kaller dem) og strukturerer tankegodset slik at jeg bedre håndterer utfordringer en om gangen.

Skrevet

Står for tiden på 300mg Seroquel Depot - i tillegg til Litium. Er veldig fornøyd. Skjermer "støy" (tankestemmer, som jeg kaller dem) og strukturerer tankegodset slik at jeg bedre håndterer utfordringer en om gangen.

nei, alle antipsykotika jeg har prøvd har vært ubrukelige og til stort besvær. litium er jeg kjempefornøyd med.

Skrevet

Jeg bruker Fluanxol og er kjempefornøyd. Tankekjøret er borte og jeg er roligere, mer fornuftig tror jeg. Jeg har også fått lagt på en liten dose Wellbutrin og Cipralex som forhindrer tankekjør det også. I tillegg bruker jeg Lamictal som ikke gir meg noen problemer. Jeg er altså fornøyd. Oppturene mine er dessverre borte, men det er vel prisen jeg må betale for å være "normal".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...