Gå til innhold

besvimelser

Anbefalte innlegg

Gjest sarajohn
Skrevet

Jeg har over lengere tid vært plaget med at jeg besvimer, er svimmel og av og til kvalm og trøtt. De siste 5 årene har jeg besvimt under flytur 2 ganger, og etter landing 2 ganger. En gang på jobb, 2 ganger i selskap, 1 gang når jeg var servitør i et bryllup. Jeg har ofte "nesten-besvimelser", og tenker mye på hvorfor dette skjer, noe som resulterer i en slags angst. Har vært hos lege flere ganger, og tatt mange blodprøver men alt ser ut til å være normalt. Jeg brukte også og besvime når jeg var mindre, dette kom helt plutselig. Når jeg besvimer nå, får jeg tid til å sette meg ned/ si i fra til de som er rundt meg fordi jeg merker at det kommer til å skje. Jeg blir tett i hodet, lydene forsvinner og så besvimer jeg (krampetrekninger, svette osv) Har blitt fortalt at jeg er borte i ca 2 minutter. Har vært på sykehuset og fått festet "ledninger" i hodet, hvor testen varte i ca 20 minutter. Blinkende lys, variere med å ha øynene åpne og lukket (husker ikke hva det heter, men tror det var MRI.) Der fant de heller ingen ting. etter siste besvimelse (på fly i januar) Har jeg vært veldig dårlig, mange nesten besvimelser og frykt for hva dette kan være. Jeg liker ikke å være sammen med flere folk samtidig på grunn av at jeg er redd for å bli stressa/besvime osv. Dette er noe jeg vanligvis liker å gjøre, være samme med masse folk. Legene finner ikke ut hva det er som gjør at jeg besvimer, og det begynner å uroe meg. Får noen ganger følelsen av at de ikke tar det seriøst. Jeg har tenkt mine tanker om hva det kan være (bla. noe med alkohol, angst, svulst, noe med hjertet, med mer). Håper på svar snart

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...