Gå til innhold

dormidina, nhd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har brukt 100 stil nocht på et år. Jeg synes det er flaut å spørre om flere... Jeg har egentlig alltid slitt med å sovne. Ved å ha slike tabletter, greier jeg en krevende jobb.

Nå har jeg kjøpt dormidina i spania. Er dette det samme som imovane? eller er det et mildere preparat? Greit å vite mtp overbruk...

Gjest Nerda
Skrevet

Virkestoffet i Imvane heter Zopiclon

Stilnoct har Zolpidem.

Sjekk hva som står oppført som virkestoff på pakken.

Ellers er nå min personlige mening at 100 Stilnoct på et år ikke er et overforbrk - med mindre du ikke bruker veldig mye i lange perioder også tar pauser. Det kan bli litt mer skummelt. Men for min egen del bruker jeg hen snau 100 pakning Imovane pr. år uten at psykiateren min er noe skeptisk av det. Nå har vi en deal på at to stykker i uka er en grei tommelfingelregel da. Kommet fram til det nå etter hvert. Det skal da sies at jeg tar andre medikamenter for å bli trøtt av typer som ikke er vanedannende. Fortrinnsvis Sarotex. Du kan jo diskutere sånne alternativer med legen din og. Jeg advarer mot Vallergan - det kan gi en vanvittig hangover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...