EnolaGay Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har shoppet! *lykkelig* Falt for biosilk sin leave in balsam og fant ut at den oljen funka bra på gubbens stribust. Han var fornøyd selv til en forandring! Så jeg spurte først frisøren der jeg kjøpte første flaske, og nevnte at disse finnes billigere på nett. Hvorpå hun sier at det er fordi de er fake! Da er det ikke den "ekte oljen" de bruker. Salgstriks tenkte jeg og snøftet innvendig. Så nå har jeg bestilt på nett. Har jeg rett, eller har jeg brukt masse penger på shait nå? 0 Siter
Gjest Tull i ball Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Vel, jeg har kjøpt hos frisøren og deretter på nettet og de både lukter og kjennes helt identiske ut. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Skrevet 10. mars 2011 Vel, jeg har kjøpt hos frisøren og deretter på nettet og de både lukter og kjennes helt identiske ut. Ante meg det ja. *hmf* Fjottefrisør! 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Jeg handler kun på nettet når jeg trenger hårprodukter, både på norske og utenlandske sider. Er så vanvittig dyrt på frisørsalonger. Har aldri opplevd at det er falske produkter! Kjøp i vei du, og spar mye penger! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Det spørs jo hvor du har kjøpt fra da, men de fleste litt kjente norske og utenlandske nettbutikker selger orddentlige produkter. 0 Siter
morsan Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 det tror jeg ikke noe på! Hvis det er noe i Noregs land som er kraftig overpriset, så må det være shampo kjøpt direkte hos frisøren! Husker jo saken med Redken og Smart Club for noen år tilbake... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Skrevet 11. mars 2011 det tror jeg ikke noe på! Hvis det er noe i Noregs land som er kraftig overpriset, så må det være shampo kjøpt direkte hos frisøren! Husker jo saken med Redken og Smart Club for noen år tilbake... Jeg tenkte nok det ja. Har shoppet sjampo og balsam og sånn kur. Likte den biosilken veldig godt. Den leave in balsamen har jeg med stort hell brukt på lillemor sitt kuldeeksem også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.