Gjest Gåten Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Nei, det er bedre at de med virkelige problemer får slippe til, enn meg. :-) smir da... Men joda,ser at jeg har store problemer. Takler det dårlig,for jeg vil ikke ha det slik engang. Må bare logge av. Ha det godt 0 Siter
frosken Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Hvis du skal ta seksti studiepoeng pr år, så krever det vanligvis en god del jobbing. Heltidsstudenter bør som regel studere i allefall mer enn 30 timer pr uke, helst ca 40. Til gjengjeld kan du være fornøyd med deg selv og ta fri dersom du har jobbet 40 timer i løpet av uka. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Hvis du skal ta seksti studiepoeng pr år, så krever det vanligvis en god del jobbing. Heltidsstudenter bør som regel studere i allefall mer enn 30 timer pr uke, helst ca 40. Til gjengjeld kan du være fornøyd med deg selv og ta fri dersom du har jobbet 40 timer i løpet av uka. Vanskelig å telle timer, da... hehe... 0 Siter
frosken Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Vanskelig å telle timer, da... hehe... I såfall blir jeg tenksom til dine matematiske ferdigheter... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 I såfall blir jeg tenksom til dine matematiske ferdigheter... Jeg har ingen struktur på studiene. Forsøker bare å gjøre mest mulig hver dag... før jeg blir lei... 0 Siter
Gjest profile Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Det må du finne ut selv, det viktige er jo at du klarer eksamen/oppgaver og får brukbare karakterer, hvor mange timer du holder på er litt sekundært i denne forbindelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.