Gå til innhold

Katten min avlivet i går...(

Anbefalte innlegg

Gjest Ellipse
Skrevet

Uff, det var trist, du har min dypeste medfølelse:´(

Videoannonse
Annonse
  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

12

• Mammantil3

5

• Mandolaika

3

• Angustia

3

Gjest alita
Skrevet

Vet hva du snakker om... Måtte avlive min 14 år gamle hannkatt for 1 år siden pga kreft. Gråt og gråt lenge etterpå:( Savner ham fortsatt. Har fått ny katt nå, selv om jeg sa jeg ikke skulle det:)

Skrevet

Du gjorde selvfølgelig det riktige ved å avslutte lidelsen hennes, men skjønner det er trist likevel :/.

En (barnløs) bekjent av meg er så knyttet til kjæledyrene sine at hun mener det er direkte sammenlignbart ved følelsene man har overfor sine barn. Jeg har vanskelig for å sette meg inn i dét, men skjønner det illustrerer hvor mye dyrene betyr for henne.

''En (barnløs) bekjent av meg er så knyttet til kjæledyrene sine at hun mener det er direkte sammenlignbart ved følelsene man har overfor sine barn. Jeg har vanskelig for å sette meg inn i dét, men skjønner det illustrerer hvor mye dyrene betyr for henne.''

Selv om det nok for de aller, aller fleste er enormt mye større følelser for egne barn enn egne dyr - så er følelsen for kjære kjæledyr selvsagt mye mer sammenlignbart med barn enn med andre ting.

Skrevet

''En (barnløs) bekjent av meg er så knyttet til kjæledyrene sine at hun mener det er direkte sammenlignbart ved følelsene man har overfor sine barn. Jeg har vanskelig for å sette meg inn i dét, men skjønner det illustrerer hvor mye dyrene betyr for henne.''

Selv om det nok for de aller, aller fleste er enormt mye større følelser for egne barn enn egne dyr - så er følelsen for kjære kjæledyr selvsagt mye mer sammenlignbart med barn enn med andre ting.

Enig med deg - og jeg synes egentlig ikke slike sammenligninger hører hjemme her i hidi sin tråd nå.

Skrevet

Huff, så trist!

Jeg vet dessverre at det ikke finnes noe som trøster... :(

Skrevet

Så trist. Har selv en katt. Gruer meg til den dagen.

Skrevet

Forstår godt at du sørger.

Sender en klem og kondolanser.

hidi, the scorpion
Skrevet

Forstår godt at du sørger.

Sender en klem og kondolanser.

Tusen takk, jubalong70, setter stor pris på omtanken.

Klem

hidi, the scorpion
Skrevet

Så trist :o(

Det var trist, ja, candyqueen_83 :( Takker for omtankem.

Klem

hidi, the scorpion
Skrevet

Så vondt ....klem

Setter sto pris på en god klem, takk pekkaline.

Klem

hidi, the scorpion
Skrevet

Så trist. Har selv en katt. Gruer meg til den dagen.

Katten min hadde det ikke godt, og bare det å være sammen med henne til siste slutt, føltes bra. Det gikk veldig fort, men jeg skjønner deg veldig godt, Astoria.

Klem

hidi, the scorpion
Skrevet

Huff, så trist :..(

Det var det, men hun lider ihvertfall ikke mere. Takk for omtanken.

Klem

hidi, the scorpion
Skrevet

Så leit, hidi.

Takk, frosken. Trøsten er at hun hadde et fantastisk godt liv.

Klem

hidi, the scorpion
Skrevet

Huff, så trist!

Jeg vet dessverre at det ikke finnes noe som trøster... :(

At hun har levd et fantastisk godt liv, er min trøst i tunge stunder...

Men vondt er det jo. Takk for omtanken, Katt-ja.

Klem

Gjest Jacoba
Skrevet

Kondolerer må vel være lov å si, også når det gjelder dyr. De blir jo ofte en del av familien.

Og jeg vet akkurat hvordan du har det. Mitt dyr måtte også avlives pga en stor kreftsvulst, og det var det grusomste jeg har gjort i hele mitt liv. Jeg lot dyrlegen ta livet av min elskede lille venn.

Men det var til det beste for dyret, likevel kan det fremdeles gjøre vondt - hele 14 år etter.

hidi, the scorpion
Skrevet

Vet hva du snakker om... Måtte avlive min 14 år gamle hannkatt for 1 år siden pga kreft. Gråt og gråt lenge etterpå:( Savner ham fortsatt. Har fått ny katt nå, selv om jeg sa jeg ikke skulle det:)

Jeg har en katt igjen, dattera til hun som døde, men det er min datters katt. Jeg vil aldri ha katt igjen, men vurderer en liten hund, som jeg kan gå tur med.

Er vi glad i dyr, så klarer vi ikke å motstå å ha noen, så jeg skjønner deg godt, alita. Et dyr kan aldri erstatte den vi mister, men det er vel heller ikke ønskelig. Lykke til med din nye katt med sin egen personlighet.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...