Gå til innhold

Oppdatering Nils H Dahl

Anbefalte innlegg

Gjest Barn-utenfor-mage
Skrevet

Før jul sendte jeg inn dette innlegget:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4435548

Fikk et veldig fint svar av deg, og jeg må si du beroliget meg. Og jammen fikk du rett.

Morsfølelsen kom som kastet på meg da jeg fikk henne ut av magen. Milde moses, ordet kjærlighet fikk ny betydning den dagen.

Å blir mor er for meg vannvittig stort etter å ha prøvd så lenge.

Nå gleder vi oss over hver dag vi får med den lille, ogr jeg tror nesten hun kan kjenne mors og fars grenseløse kjærlighet.

Vi ser frem til å oppdra henne slik vi selv ble oppdratt, å bli godt integrert i samfunnet vårt, lære seg empati for andre mennesker og dyr, bli glad i livet sitt, og bli trygg på seg selv.

Jeg tror det var godt for oss å bli såpass voksne som vi er, vi har en trygghet vi ikke hadde i våre yngre år, og det er også viktig for oss at alt det ytre er på plass. Å ha faste trygge jobber, et akkurat passe stort hus (for stort når det skal rengjøres, men det finnes kanskje hjelp for det problemet)

Selvsagt har vi våre bekymringer vi også, og jeg skylder på barseltårer når jeg sitter og storgriner i stuen for et eller annet jeg tenker på og ikke får løst.

Men i bunn og i grunn, livet føles komplett for oss, og jeg sitter og ser ned på en liten sprellende bylt på noen få uker, og tenker at jeg er verdens heldigste person.

Han en flott dag.

Skrevet

Jeg var en av dem som prøvde å fortelle at du ikke er det minste unormal, så jeg synes det er hyggelig at du forteller hvordan det gikk.

Du er velkommen på forum for Foreldre - Småbarn hvis du lurer på noe.

Lykke til - kos dere masse!

Gjest trådstarter
Skrevet

Jeg var en av dem som prøvde å fortelle at du ikke er det minste unormal, så jeg synes det er hyggelig at du forteller hvordan det gikk.

Du er velkommen på forum for Foreldre - Småbarn hvis du lurer på noe.

Lykke til - kos dere masse!

Tusen takk for svar.

Har sittet på doktor online siden forumet var nytt, og leser Foreldre-småbarn hver gang jeg er på.

Har lært mange fine triks og tips som jeg tar med meg videre.

For meg er dette det beste forumet på nettet, da jeg syns det virker som det er endel voksne folk her, i motsetning til feks Kvinneguiden, hvor snittalderen må være rundt 16 nå.. Utfra det som skrives der..

Skrevet

Tusen takk for svar.

Har sittet på doktor online siden forumet var nytt, og leser Foreldre-småbarn hver gang jeg er på.

Har lært mange fine triks og tips som jeg tar med meg videre.

For meg er dette det beste forumet på nettet, da jeg syns det virker som det er endel voksne folk her, i motsetning til feks Kvinneguiden, hvor snittalderen må være rundt 16 nå.. Utfra det som skrives der..

''a jeg syns det virker som det er endel voksne folk her, i motsetning til feks Kvinneguiden, hvor snittalderen må være rundt 16 nå.. Utfra det som skrives der..''

Enig, det hender jeg forviller meg inn dit, og det blir alltid lenge til neste gang for jeg blir bare irritert av å lese de umodne svarene folk får der.

Skrevet

Åh :-)

Så veldig godt å lese, og så fint at du oppdaterte oss.

*tørker tårer*

Gjest prust
Skrevet

Takk for et rørende innlegg - og masse gratulasjoner med jenta!!!!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Gratulerer :-) Kos dere :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...