Gå til innhold

Jeg trenger litt jeg også

Anbefalte innlegg

Gjest Milla83
Skrevet

Jeg har en kjæreste som har et utmattelsessyndrom. Han forteller ofte hvor mye jeg betyr for han og at han ikke hadde klart seg uten meg, men jeg synes det blir mindre av det, og når han har dårlige perioder, som han har hatt en del av i det siste sier han ingenting hyggelig til meg, han bombanderer meg med sms om hvor forferdelig alt er og jeg støtter han så godt jeg kan, men på facebook og andre plasser kommenterer han hyggelige ting til venner for eksempel, skriver at han er så glad i de, at de kan komme å prate med han hvis de har det vanskelig osv. Er dette typisk? å komme med det værste til kjæresten? Hvis ikke så føler jeg at han er kjæreste med meg bare fordi jeg hjelper han med så mye. Det er tøft for meg også dette, og jeg trenger virkelig noen positive meldinger fra han til meg også, ikke bare negativt og hvertfall ikke når jeg ser alt det hyggelige han skriver til andre. Noen med erfaring?

Skrevet

Virker som han bruker deg som søppelbøtte. Kanskje en idé at du forteller ham det du har skrevet her.

Det kan være godt at noen vet omtrent hvor ille man har det. Men det er ikke konstruktivt og gni det inn for både seg selv og omgivelsene med konstant klaging.

mvh

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

For å være korrekt, må jeg si at du må snakke alvorlig med han om dette og gi han en mulighet for å endre seg.

Når jeg skal være ærlig, er jeg rimelig sikker på at det er lite å hente her.

Gjest pointless
Skrevet

Høres ganske kynisk ut; men det finnes flere fisker i havet for ei ung jente som deg! Ikke kast bort din beste ungdomstid på en som du ikke kan ha et gjensidig og likeverdig forhold til.

Her høres det jo ut som at det er du som hele tida må stille opp for ham, mens han ikke kan gjøre det for deg. Da bare gir du uten å få særlig tilbake, og da blir du sliten og lei. Lev livet ditt slik DU ønsker!

Gjest athos
Skrevet

" Er dette typisk? å komme med det værste til kjæresten?"

Tror nok det er litt typisk. Tror det kan ha noe å gjøre om hvem han kanskje tørr eller vil åpne seg til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...