Gjest Karuno Skrevet 18. mars 2011 Skrevet 18. mars 2011 jeg opplever å få angst av den en stund etter at jeg har tatt dosen. Gikk en gang på 300 morgen og fikk skikkelig hjertebank. Forsto ikke helt hvorfor jeg skulle få så stor angst, på samme tid hver dag. tar på 50 mg kveld og kan også kjenne angst. Er det en vanlig bivirkning? forslag til med som fungerer på tankekjør? Forsøkte Zyprexa men taklet ikke vektøkningen. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. mars 2011 Skrevet 19. mars 2011 Det er vel ikke direkte angst du får av denne medisinen, men har du angså kan jo bivirkningen hjertebank forsterke den... det er en kjent bivirkning tror jeg ja, for jeg opplevde det også. Anbefaler Abilify. Det skal vel være den beste på gruppebasis av antipsykotikaene for vektøkning. Tror jeg. 0 Siter
serenity777 Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Jeg måtte kutte ut seroquel, pga den angsten soim kom en time eller to etter inntak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.