Gå til innhold

angst av Seroquel

Anbefalte innlegg

Gjest Karuno
Skrevet

jeg opplever å få angst av den en stund etter at jeg har tatt dosen. Gikk en gang på 300 morgen og fikk skikkelig hjertebank. Forsto ikke helt hvorfor jeg skulle få så stor angst, på samme tid hver dag.

tar på 50 mg kveld og kan også kjenne angst.

Er det en vanlig bivirkning? forslag til med som fungerer på tankekjør? Forsøkte Zyprexa men taklet ikke vektøkningen.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er vel ikke direkte angst du får av denne medisinen, men har du angså kan jo bivirkningen hjertebank forsterke den... det er en kjent bivirkning tror jeg ja, for jeg opplevde det også.

Anbefaler Abilify. Det skal vel være den beste på gruppebasis av antipsykotikaene for vektøkning. Tror jeg.

serenity777
Skrevet

Jeg måtte kutte ut seroquel, pga den angsten soim kom en time eller to etter inntak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...