Gå til innhold

seponering av ssri og trisyklisk AD

Anbefalte innlegg

Gjest titinkim
Skrevet

Hei, jeg har brukt Seroxat 1 !/2 år mot panikkangst som jeg fikk helt plutselig etter mange belastninger og lang tid med dårlig søvn,( 60 mg daglig) har brukt ca 2 år på å trappe veldig gradivs ned ( sånn sett har jeg stått på det tilsammen vel 3 år) og tok siste pille for 8 uker siden. Da hadde jeg som sagt trappet velidg langsomt ned og hadde de siste 3 mnd før jeg sluttet bare tatt 2,5 mg per dag. Det siste året har jeg også tatt Surmontil 30 mg hver kveld mot søvnvansker og for 4 uker siden sluttet jeg brått med disse, da jeg følte jeg kunne sove uten. Det gjorde jeg og i ca 2 uker. men så ble jeg fryktelig sårbar, gråter nå bare jeg ser en blomst og har fått angst, føler meg nedstemt. Jeg synes dette oppsto så lenge etter jeg seponerte SSRI, så jeg lurer på om dette kan være min bråe seponering av Surmontil? Lurer på om jeg burde begynne på Surmontil igjen for så å trappe den mer gradvis ned.? nå om dagen tar jeg Imovane for å få sove, men vil jo helst ikke stå på den for lenge. Jeg har en psykiater men han møter jeg bare i en gruppeterapi og der er det liksom ikke lov å ta opp medisinspørsmål. Takknemlig for svar. jeg er 48 år, kvinne og somatisk helt frisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...