Gå til innhold

En tatovering som dekker overarmen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

29

• morsan

21

• laguna1

11

• mariaflyfly

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mange måter å være harry mor på ;)

''Du er klar over hvor mange i kjendisverdenen som er harry i dine øyne eller? ;)''

Hva har det med saken å gjøre? Er du ei hermegås, som tatoverer deg pga at et menneske på spalteplass har tatoveringer? *haha*

Ja, ikke sant. Hehehe, nei, jeg har tattooeringer fordi jeg liker det. Jeg synes det er både fint og tøft :P

Og jeg synes det er kjempespesielt å ha navnene til barna mine med meg over alt hvor jeg går, og synlig for hele verden. Fordi jeg forguder dem :D

Jeg trenger ikke herme for å ha det greit med meg selv, til det har jeg altfor mye selvtillit du, men du virker derimot rimelig panisk på å skille deg ut fra nabomengden. Losen up girl *ler*

Ja, ikke sant. Hehehe, nei, jeg har tattooeringer fordi jeg liker det. Jeg synes det er både fint og tøft :P

Og jeg synes det er kjempespesielt å ha navnene til barna mine med meg over alt hvor jeg går, og synlig for hele verden. Fordi jeg forguder dem :D

Jeg trenger ikke herme for å ha det greit med meg selv, til det har jeg altfor mye selvtillit du, men du virker derimot rimelig panisk på å skille deg ut fra nabomengden. Losen up girl *ler*

''men du virker derimot rimelig panisk på å skille deg ut fra nabomengden.''

Si du det? Neppe.

"Kan bli en ny tråd, det! ;-p"

Det kan det vettu :P Men du kan også bare roe deg med at det er svært mange som liker tattoo. Tattoo har vært så lenge mennesket har levd, og pr.i dag er det faktisk mer naturlig å ha enn å ikke ha. Faktisk leste jeg om dette for bare noen dager siden.

Du er klar over hvor mange i kjendisverdenen som er harry i dine øyne eller? ;)

At det er mye bad taste blant kjendiser har det vel aldri vært tvil om:)

Annonse

Oi, tydelig at Axcia tråkket på noen ømme tær, ja...

mariaflyfly

Jøss.

Uten at det har noe med din manns tatovering og hva han skal gjøre med den..Min er faktisk en av dem som har navnet til exen..! ;p

Men jeg har lært meg å overse den...;p

''Min er faktisk en av dem som har navnet til exen..! ;p''

Ups! Får håpe at den er litt anonymt plassert, og at du evt. kan få den slettet ;-)

Uten at det har noe med din manns tatovering og hva han skal gjøre med den..Min er faktisk en av dem som har navnet til exen..! ;p

Men jeg har lært meg å overse den...;p

http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/02/27/528150.html

Ikke han her, håper jeg? ;-)

Gjest Mange måter å være harry mor på ;)

At det er mye bad taste blant kjendiser har det vel aldri vært tvil om:)

Hehehehe, ja. Du har så rett. Dere snerpete kjærringer er bare såååååå mye mer spennende og bra enn de altså :D

''Min er faktisk en av dem som har navnet til exen..! ;p''

Ups! Får håpe at den er litt anonymt plassert, og at du evt. kan få den slettet ;-)

Nope, den er stor og synlig & på håndbaken..;p Vet ikke om det ville bli særlig fint å fjerne den heller, jeg får vel bare fortsette å overse den. Eventuelt få tattovøren til å krysse den ut og skrive mitt navn ovenfor! ;D

Annonse

Nope, den er stor og synlig & på håndbaken..;p Vet ikke om det ville bli særlig fint å fjerne den heller, jeg får vel bare fortsette å overse den. Eventuelt få tattovøren til å krysse den ut og skrive mitt navn ovenfor! ;D

Jeg tror jeg hadde vært åpen for at alt annet var bedre enn eks'ens navn. ;-)

Nei, men han har _definitivt_ sine tatoveringstabber han også...;p

Dessverre kan jeg ikke gå nærmere inn på dem, for jeg er redd han er alene om tatoveringene sine..;)

Heldigvis har han noen fine også :)

nitty-gritty

Oi. Du tok litt av på dette temaet.

'' på håndbaken''

Mannen hadde en eldre kollega for mange år siden - gubben er sikkert 80 nå, hvis han lever. Han hadde seilt til sjøs i sin pure ungdom, og da var det jo kun sjømenn som hadde oppsøkt fjerne havner som fikk tatoveringer.

Han hadde skrevet over de tre midterste fingrene på den ene hånda, med én bokstav per finger: "MOR".

Ser for meg en liten usikker 16-åring med litt hjemlengsel på førstereis til Shanghai med alle de røffe eldre karene. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...