Gå til innhold

En tatovering som dekker overarmen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

29

• morsan

21

• laguna1

11

• mariaflyfly

8

Mest aktive i denne tråden

'' på håndbaken''

Mannen hadde en eldre kollega for mange år siden - gubben er sikkert 80 nå, hvis han lever. Han hadde seilt til sjøs i sin pure ungdom, og da var det jo kun sjømenn som hadde oppsøkt fjerne havner som fikk tatoveringer.

Han hadde skrevet over de tre midterste fingrene på den ene hånda, med én bokstav per finger: "MOR".

Ser for meg en liten usikker 16-åring med litt hjemlengsel på førstereis til Shanghai med alle de røffe eldre karene. ;-)

Hehe, se der ja! Han lengta nok tilbake til hu mor! :)

'' på håndbaken''

Mannen hadde en eldre kollega for mange år siden - gubben er sikkert 80 nå, hvis han lever. Han hadde seilt til sjøs i sin pure ungdom, og da var det jo kun sjømenn som hadde oppsøkt fjerne havner som fikk tatoveringer.

Han hadde skrevet over de tre midterste fingrene på den ene hånda, med én bokstav per finger: "MOR".

Ser for meg en liten usikker 16-åring med litt hjemlengsel på førstereis til Shanghai med alle de røffe eldre karene. ;-)

*hehe*

Mammas ungdomskjæreste tatoverte hennes navn, en bokstav på hver finger. Ingen suksess ;-)

Gjest Mange måter å være harry mor på ;)

Oi, tydelig at Axcia tråkket på noen ømme tær, ja...

He he, det må du gjerne tro hvis det gjør deg lykkelig morsanlille :P

Hadde jeg hatt såre tær så hadde jeg nok ikke våget meg inn i denne diskusjonen i det hele tatt, men sitter og surmulet for meg selv kanskje :D

Jeg synes folk som henger seg oppi andre på slike måter som denne er utrolig sære og de er harry i mine øyne.

De som går sin egen veg, og som ikke gidder å nibry seg om andre på slike måter at de har behov for å skrive "ække det harry altså dere" er de som har selvtillit og som faktisk er alrighte mennesker.

Noe så dritkjipt som folk som henger seg oppi andre mennesker slik da get. Jeg gremmes faktisk på deres vegne, og jeg ser for meg slike halvtykke kjærringer med bakeskaut på hue og kjevla i neven mens de himler med øynene og rister på hodet så bollekjakene dirrer mens de babler alskens blææ om ting i denne verden som ikke er deres A4.

Gudbedre å glad jeg ikke er sånn altså, det kan jeg love deg med hånda på hjertet *ler godt*

:P

Annonse

Hadde jeg hatt såre tær så hadde jeg nok ikke våget meg inn i denne diskusjonen i det hele tatt, men sitter og surmulet for meg selv kanskje :D

Jeg synes folk som henger seg oppi andre på slike måter som denne er utrolig sære og de er harry i mine øyne.

De som går sin egen veg, og som ikke gidder å nibry seg om andre på slike måter at de har behov for å skrive "ække det harry altså dere" er de som har selvtillit og som faktisk er alrighte mennesker.

Noe så dritkjipt som folk som henger seg oppi andre mennesker slik da get. Jeg gremmes faktisk på deres vegne, og jeg ser for meg slike halvtykke kjærringer med bakeskaut på hue og kjevla i neven mens de himler med øynene og rister på hodet så bollekjakene dirrer mens de babler alskens blææ om ting i denne verden som ikke er deres A4.

Gudbedre å glad jeg ikke er sånn altså, det kan jeg love deg med hånda på hjertet *ler godt*

*Jatter med mens vi venter på skjorta med alt for lange ermer og upraktisk knepping*

Å tatovere gullungenes navn er neppe å gå sin egen vei i våre dager. Snart ikke en eneste kjendis som ikke har det.

Det er heller vi (få) som rusler rundt uten blekk sprøytet inn under huden som er i mindretall.

...enten det, ellers så er det kanskje vi andre som er veldig snerpete;-)

Men det ER dere jo, veldig ofte! ;D

Ikke spesielt til deg altså Morsan, men noe av grunnen til at jeg synes det er morsomt å skrive & lese her inne, er at det er som å komme til en helt annen verden. Menneskene her ofte svært, svært ulike fra de jeg omgåes og møter, og et av særpregene er jo faktisk en ganske utpreget snerphet fra tid til annen.

No offence, men sånn oppfatter jeg det hvertfall :)

Gjest Mange måter å være harry mor på ;)

Oi. Du tok litt av på dette temaet.

Mulig det altså, men jeg får helt angst av folk som er så opptatte av å finne harrytendenser i alle som ikke er akkurat som dem selv.

Og attpåtil ha så behov får å få frem meningen sin at de skriver det på DOL.

Folk som er voksne og har levet litt og er selvsikre har da ikke behov for å hylskrike sine meninger slik. De vet da at verden har mange nyanser og at sine meninger ikke gjelder for alle.

Hva hvis jeg ikke likte rødt hår. Skal jeg da skrive lange og mange tråder om det på DOL? Hva søren får jeg ut av det a liksom?

:D

Annonse

Mulig det altså, men jeg får helt angst av folk som er så opptatte av å finne harrytendenser i alle som ikke er akkurat som dem selv.

Og attpåtil ha så behov får å få frem meningen sin at de skriver det på DOL.

Folk som er voksne og har levet litt og er selvsikre har da ikke behov for å hylskrike sine meninger slik. De vet da at verden har mange nyanser og at sine meninger ikke gjelder for alle.

Hva hvis jeg ikke likte rødt hår. Skal jeg da skrive lange og mange tråder om det på DOL? Hva søren får jeg ut av det a liksom?

:D

''Hva hvis jeg ikke likte rødt hår. Skal jeg da skrive lange og mange tråder om det på DOL? Hva søren får jeg ut av det a liksom?

''

Den sammenligningen gjorde at du mistet meg.

Ikke spesielt til deg altså Morsan, men noe av grunnen til at jeg synes det er morsomt å skrive & lese her inne, er at det er som å komme til en helt annen verden. Menneskene her ofte svært, svært ulike fra de jeg omgåes og møter, og et av særpregene er jo faktisk en ganske utpreget snerphet fra tid til annen.

''noe av grunnen til at jeg synes det er morsomt å skrive & lese her inne, er at det er som å komme til en helt annen verden.''

Du verden! Det har jeg aldri opplevd. Det er ikke sånn at du er meget spesiell, altså? ;-)

LOL, jeg kan ogsp ofte tenke at her inen treffer jeg jammen på mange som har helt andre og kanskje mer harry preferanser enn dem jeg omgås med til daglig. Man tenker vel gjerne at en selv er mer gjennomsnittlig enn man er, og så får man utvidet sin horisont ;-)

mariaflyfly

LOL, jeg kan ogsp ofte tenke at her inen treffer jeg jammen på mange som har helt andre og kanskje mer harry preferanser enn dem jeg omgås med til daglig. Man tenker vel gjerne at en selv er mer gjennomsnittlig enn man er, og så får man utvidet sin horisont ;-)

Ja til mangfold ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...