Spenol(1) Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Hvilke medisinkombinasjoner, hvis dere bruker noe da? har varmeflaske men vet ikke helt om det er nok nå. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Jeg tar paracet første dag. Absolutt nødvendig, da det er skikkelig vondt- og gir meg kvalme-og fryse-følelser om hverandre. Resten av perioden trenger jeg ingenting. 0 Siter
dingsedama Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Jeg tar paracet første dag. Absolutt nødvendig, da det er skikkelig vondt- og gir meg kvalme-og fryse-følelser om hverandre. Resten av perioden trenger jeg ingenting. hos meg fungerer ikke smertestillende.. men det som faktisk hjelper er sweet mint extra tyggis.. den tar mesteparten av krampesmertene, kvalmen og uroen.. hvorfor aner jeg ikke, men det hjelper. resten av måneden blir jeg bare uggen av tyggis 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Skrevet 20. mars 2011 hos meg fungerer ikke smertestillende.. men det som faktisk hjelper er sweet mint extra tyggis.. den tar mesteparten av krampesmertene, kvalmen og uroen.. hvorfor aner jeg ikke, men det hjelper. resten av måneden blir jeg bare uggen av tyggis jøss, har jeg aldri hørt før. Får prøve det 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Jeg tar paracet første dag. Absolutt nødvendig, da det er skikkelig vondt- og gir meg kvalme-og fryse-følelser om hverandre. Resten av perioden trenger jeg ingenting. Det eneste som hjelper meg er Naproxen tab. Fås reseptfritt på apoteket. Tar en eller to og smertene forsvinner raskt. Leste her en dag at man må ta tabletter FØR mensen kommer, eller samme dagen man forventer mensen, da får man raskere effekt enn hvis man tar når smertene allerede har kommet. Det som også hjelper meg er å være i aktivitet. Trene evnt, før smertene kommer, da utvikler kroppen noen stoffer som gjør at smertene blir mindre. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 600 mg ibux er det eneste som hjelper. Paracet og naproxen har ingen effekt på meg. Du må sikkert prøve deg fram til du finner ut hva som virker på deg. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 600 mg ibux er det eneste som hjelper. Paracet og naproxen har ingen effekt på meg. Du må sikkert prøve deg fram til du finner ut hva som virker på deg. Enig Man må prøve seg frem. Naproxen eller ibux fungerer ikke for meg. 0 Siter
Gjest takse Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Tar en ibux 400, og en paracet 500 samtidig. Paraceten skal kickstarte ibuxen. Er det virkelig ille tar jeg to ibuxer. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 600 mg Ibux med en gang jeg kjenner antydning til smerte. Nye 600 mg etter nøyaktig 3 timer enten det kjennes ut som at jeg trenger det eller ikke. Nye 600 mg 3 timer etter det igjen, og da holder det med 400 mg og varmeflaske på kvelden. Dersom jeg venter lenger mellom, blir det vondt, og da tar det lang tid før jeg kjenner noen bedring i tillegg til at jeg går og har småvondt hele tida. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.