Gå til innhold

hva bruker dere mot menssmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke medisinkombinasjoner, hvis dere bruker noe da? har varmeflaske men vet ikke helt om det er nok nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg tar paracet første dag. Absolutt nødvendig, da det er skikkelig vondt- og gir meg kvalme-og fryse-følelser om hverandre.

Resten av perioden trenger jeg ingenting.

Skrevet

Jeg tar paracet første dag. Absolutt nødvendig, da det er skikkelig vondt- og gir meg kvalme-og fryse-følelser om hverandre.

hos meg fungerer ikke smertestillende..

men det som faktisk hjelper er sweet mint extra tyggis..

den tar mesteparten av krampesmertene, kvalmen og uroen..

hvorfor aner jeg ikke, men det hjelper. resten av måneden blir jeg bare uggen av tyggis

Skrevet

hos meg fungerer ikke smertestillende..

men det som faktisk hjelper er sweet mint extra tyggis..

den tar mesteparten av krampesmertene, kvalmen og uroen..

hvorfor aner jeg ikke, men det hjelper. resten av måneden blir jeg bare uggen av tyggis

jøss, har jeg aldri hørt før. Får prøve det :)

Lips1365380508
Skrevet

Det eneste som hjelper meg er Naproxen tab. Fås reseptfritt på apoteket. Tar en eller to og smertene forsvinner raskt.

Leste her en dag at man må ta tabletter FØR mensen kommer, eller samme dagen man forventer mensen, da får man raskere effekt enn hvis man tar når smertene allerede har kommet.

Det som også hjelper meg er å være i aktivitet. Trene evnt, før smertene kommer, da utvikler kroppen noen stoffer som gjør at smertene blir mindre. :)

Gjest winda
Skrevet

600 mg ibux er det eneste som hjelper. Paracet og naproxen har ingen effekt på meg.

Du må sikkert prøve deg fram til du finner ut hva som virker på deg.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

600 mg ibux er det eneste som hjelper. Paracet og naproxen har ingen effekt på meg.

Du må sikkert prøve deg fram til du finner ut hva som virker på deg.

Enig

Man må prøve seg frem. Naproxen eller ibux fungerer ikke for meg.

Gjest takse
Skrevet

Tar en ibux 400, og en paracet 500 samtidig. Paraceten skal kickstarte ibuxen. Er det virkelig ille tar jeg to ibuxer.

mariaflyfly
Skrevet

600 mg Ibux med en gang jeg kjenner antydning til smerte. Nye 600 mg etter nøyaktig 3 timer enten det kjennes ut som at jeg trenger det eller ikke. Nye 600 mg 3 timer etter det igjen, og da holder det med 400 mg og varmeflaske på kvelden. Dersom jeg venter lenger mellom, blir det vondt, og da tar det lang tid før jeg kjenner noen bedring i tillegg til at jeg går og har småvondt hele tida.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...