Gå til innhold

uff! panikkangst, eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, nå sitter jeg her og er helt shaky, og det til tross av inntak av en valium..

Det har seg sånn at noen ganger får jeg kjempeproblemer med å svelge, så mye som en slurk vann, eller hva som helst, og det skjer helt plutselig, sånn at jeg må spytte ut igjen det jeg har i munnen (æsj!) og det blir alltid etterfulgt av panikk og høy puls og nerver.

Så blir jeg påfølgende engstelig for å spise, og blir superbevisst på ubehaget, og da kommer det hvertfall tilbake.

Hva kommer først her, høna eller egget liksom?

Dette har nesten alltid sammenheng med en slags følelse at det er fullt i spiserøret på et hvis (selvom jeg er sulten & tørst) og å ha en slags klump i mellomgulvet. (Omtrent der ribbeina møtes på midten)

Dette kan inntreffe selvom jeg har vært helt nervefri og blid, det er det som får meg til å tenke på at det kan være noe fysisk? :o jeg tenker selvsagt også masse worst case scenario tanker, og kommer på ting jeg har hørt om at svelgeproblemer kan være tegn på kreft i sistestadier og den slags.

For å være litt ekkel, det pleier å løse seg litt om jeg får rapt skikkelig, men følelsen av noia blir gjerne sittende i mange dager, og får meg til å vegre meg kollosalt mot mat og drikke i mange dager. vanligvis er jeg en skikkelig matgris, som koser meg verre med maten.

Jeg er også plaget med litt sur mage, og innimellom hjelper det en link tablett, eller en sånn sterkere enn, nexus, som jeg prøver å få i meg nå, men jeg har vegring og panikk ved å innta så mye som skjeer med vann og pille..;p Så er jeg er sånn ca halveis.

Gjest Gåten
Skrevet

Har det noen ganger jeg og,spiser men så får jeg forferdelig ubehag av det. Som om det er noe ekkelt jeg har i munnen,må bare spytte det ut..får det ikke ned. Tror det er psykisk med meg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...