Gå til innhold

Akineton

Gjest my name is nobody

Anbefalte innlegg

Gjest my name is nobody
Skrevet

Tar denne pga tardive dyskenisier. Har brukt den i 2 døgn og den virker bra.

Skal jeg fortsette å ta den likevel, eller skal jeg ta den ved behov i fortsettelsen?

Jeg kjenner meg litt "påvirket",sånn sobril-lignende følelse, av denne medisinen. Skal man være forsiktig meg bilkjøring?

Gjest Gåten
Skrevet

Du må ikke kjøre bil hvis du føler deg påvirket :)

Gjest my name is nobody
Skrevet

Du må ikke kjøre bil hvis du føler deg påvirket :)

Bilen har vært "parkert" de siste to dagene pga dette. Den virker faktisk bedre enn sobril. En veldig god følelse, nesten skummelt...

Gjest Gåten
Skrevet

Bilen har vært "parkert" de siste to dagene pga dette. Den virker faktisk bedre enn sobril. En veldig god følelse, nesten skummelt...

Har ikke hørt om den medisinen før,men virker jo bra da. Kunne tenkt meg den. Bra du ikke kjører da :)

serenity777
Skrevet

Jeg har tatt akineton da jeg gikk på haldol. Jeg merket ingen sløvende virkning. Det eneste den gjorde med meg var å stoppe akutte dystonier og parkinsonisme. På den tiden ble jeg nester ruset av en valium, så det er rart den virker slik på deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...