Gjest my name is nobody Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Tar denne pga tardive dyskenisier. Har brukt den i 2 døgn og den virker bra. Skal jeg fortsette å ta den likevel, eller skal jeg ta den ved behov i fortsettelsen? Jeg kjenner meg litt "påvirket",sånn sobril-lignende følelse, av denne medisinen. Skal man være forsiktig meg bilkjøring? 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Du må ikke kjøre bil hvis du føler deg påvirket 0 Siter
Gjest my name is nobody Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Du må ikke kjøre bil hvis du føler deg påvirket Bilen har vært "parkert" de siste to dagene pga dette. Den virker faktisk bedre enn sobril. En veldig god følelse, nesten skummelt... 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Bilen har vært "parkert" de siste to dagene pga dette. Den virker faktisk bedre enn sobril. En veldig god følelse, nesten skummelt... Har ikke hørt om den medisinen før,men virker jo bra da. Kunne tenkt meg den. Bra du ikke kjører da 0 Siter
serenity777 Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har tatt akineton da jeg gikk på haldol. Jeg merket ingen sløvende virkning. Det eneste den gjorde med meg var å stoppe akutte dystonier og parkinsonisme. På den tiden ble jeg nester ruset av en valium, så det er rart den virker slik på deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.