Gå til innhold

Cornered up

Anbefalte innlegg

Gjest MenMenMen
Skrevet

Denne spiseforstyrrelsen tar knekken på meg. Terapi hjelper ikke, nå ser jeg bare en utvei - slutte å ta medisinen for mine psykiske lidelser og bli så dårlig at jeg ikke orker å spise (noe som ofte skjer da). Så går jeg kanskje litt ned i vekt i hvert fall. For jeg orker ikke mer av dette!!!

Skriver her i håp om at noen allikevel kan prakke på meg litt vett. For blir jeg syk ødelegger jeg kanskje familien min. Det blir jo galt uansett...

Gjest nikotina
Skrevet

Du har vel en lege som gir deg medisiner. Ta en prat med denne? Slutt aldri med medisiner uten å ta dette opp med legen først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...