Gå til innhold

NHD - lurer på dette

Anbefalte innlegg

Gjest anonymina
Skrevet

Hei. Jeg har forsøkt meg i arbeidslivet et par ganger, men jeg fungerer ikke. Har problemer med konsentrasjon og litt med hukommelsen. Der jeg bodde tidligere var jeg utsatt for uriktige anklager og ble så hardt presset at jeg knakk sammen. Ble så buret inn og da jeg kom hjem følte jeg meg så utrygg at jeg måtte flykte til en annen plass. Ble og mobbet så lenge jeg kan huske og det gikk så mange ondsinnede rykter om meg som ikke hang sammen med virkeligheten. Jeg har alltid vært av den rolige typen og var gjennomsnittelig flink på skolen. Nå 12 år etter jeg flyttet derfra har jeg fremdeles problemer med det stedet. Jeg kan besøke familie og venner, men det er alt jeg tør. Har kun vist meg offentlig et par ganger og da var bror min med. Jeg nesten gjemmer meg for folk fordi jeg føler meg utrygg. Familien min snakker fremdeles om det som skjedde enda jeg har sagt jeg ikke vil bli påminnet det til stadighet. Jeg har så lenge forsøkt å legge det bak meg og se framover, men jeg får ingen hjelp. Samme ting jeg ble anklaget for skjer der igjen og de var veldig snare med å oppsøke meg, men heldigvis var jeg 12 mil vekke så de lot meg være i fred etterpå, men jeg sliter med å besøke folk der pga det som skjedde med meg og det som skjer der nå. Jeg har fått diagnosen eupf, men noen ganger tviler jeg på om den stemmer. kan få lange gode perioder før jeg detter ned i kjelleren igjen. Og nå har angstanfallene blitt sterkere og hyppigere. Bruker truxal 25 mg mot angst ved behov og litt tolvon mot søvnvansker. I tillegg sliter jeg med rastløse bein som er ganske plagsomt. Hva kan hjelpe meg? Kan psykiske påkjenninger utløse rastløse bein? Er det mulig jeg har pstd? Jeg har kun fått hjelp med depresjonen, men aldri det jeg har vært gjennom. Tar imot alle svar med takknemlighet:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...