Gjest Søvnløsa Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Etter lang tid med mye påkjenninger og stress, sliter jeg nå med hodepine, stiv nakke og skuldre. Føler at hele kroppen er i spenning, nesten som en høyspentmast. Hjerte dunker og pulsen slår til og med i beina. Umulig å få sove med de urolighetene i kroppen. Noen sammenheng mellom stress, vond kropp og de urolighetene? Er i tillegg svimmel. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Det er en helt vanlig sammenheng. 0 Siter
Gjest Søvnløsa Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Det er en helt vanlig sammenheng. Tusen takk! Var så dårlig i natt at jeg trodde min siste time var nær....Da ser jeg litt lysere på det til natta. Trenger nok å slappe av:-) 0 Siter
Angustia Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Be fastlegen om en henvisning til psykomotorisk fysioterapi. Kjenner til _mange_ med liknende plager som dine som har hatt stort utbytte av dette. God bedring uansett :-) 0 Siter
Gjest Søvnløsa Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Be fastlegen om en henvisning til psykomotorisk fysioterapi. Kjenner til _mange_ med liknende plager som dine som har hatt stort utbytte av dette. God bedring uansett :-) Tuuusen takk:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.