Gjest pimpelipei Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Blir av og til overmannet av impulsivitet og stor besluttsomhet. For en uke siden fant jeg plutselig ut at jeg måtte klippe håret pinkort enda jeg hadde ganske kort hår fra før. Endte med at jeg gikk ut fra en drop-in frisør med kort, kort hår piercing i navlen. Samme dag bestilte jeg time på et privatsykehus fordi jeg følte jeg måtte fikse litt på ansiktet. Dette har jeg egentlig ikke råd til, så jeg vurderer nå å låne litt i banken. Psykologen min mener jeg er hypoman. jeg føler det absolutt ikke sånn. Føler bare at jeg er overmannet av den store besluttsomheten! Hvordan kan jeg eller hun vite at jeg er hypoman når jeg egentlig føler meg ok? Litt impulsiv, men dog ... På bakgrunn av dette og at jeg har sovet litt mindre enn normalt, vil hun at jeg skal trappe litt opp på Seoquel. Er det nødvendig dette da?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Beklager, men jeg er enig med psykologen din. 0 Siter
Gjest pimpelipei Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Beklager, men jeg er enig med psykologen din. Det var dumt, for jeg har også en del andre gode ideer... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.