Gå til innhold

Dagen det skjedde

Anbefalte innlegg

Gjest pimpelipei
Skrevet

Blir av og til overmannet av impulsivitet og stor besluttsomhet.

For en uke siden fant jeg plutselig ut at jeg måtte klippe håret pinkort enda jeg hadde ganske kort hår fra før. Endte med at jeg gikk ut fra en drop-in frisør med kort, kort hår piercing i navlen.

Samme dag bestilte jeg time på et privatsykehus fordi jeg følte jeg måtte fikse litt på ansiktet. Dette har jeg egentlig ikke råd til, så jeg vurderer nå å låne litt i banken. Psykologen min mener jeg er hypoman. jeg føler det absolutt ikke sånn. Føler bare at jeg er overmannet av den store besluttsomheten!

Hvordan kan jeg eller hun vite at jeg er hypoman når jeg egentlig føler meg ok? Litt impulsiv, men dog ...

På bakgrunn av dette og at jeg har sovet litt mindre enn normalt, vil hun at jeg skal trappe litt opp på Seoquel. Er det nødvendig dette da??

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Beklager, men jeg er enig med psykologen din.

Gjest pimpelipei
Skrevet

Beklager, men jeg er enig med psykologen din.

Det var dumt, for jeg har også en del andre gode ideer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...