Gå til innhold

Truxal mot søvn

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg har Truxal som eventueltmedisin, hvis jeg skulle sove dårlig.

Jeg sover som regel bra uten., dog sover enda bedre med.

Men de gangene jeg tar Truxal på kvelden, får jeg en ganske bedre dag derpå. Det er snakk om 45-60 mg i 18-tiden.

Psykiateren sa at jeg ikke skulle ta de hver dag/kveld. Jeg spurte dog ikke om hvorfor.

Er det noen fornuftig grunn til å ikke ta de hver dag, i dette tilfellet? Jeg sover lengre med Truxal, men når de går ut blir jeg i veldig god form. (Jeg har disponibel tid til å sove lenge.)

Er en stund til neste time...

Fortsetter under...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det jeg selv tenker da, er om jeg skulle sove for mye over tid, og at dette på sikt kunne gjøre meg lit deprimert... for jeg tar de kanskje bare 2 ganger per uke sånn som det er nå.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Og enda en ting jeg tenker, er at jeg kanskje blir slappere med Truxal, slik at jeg ikke er i like stor aktivitet som uten. Og aktivitet er jo veldig viktig.

Gjest Serviett
Skrevet

Jeg tar 150 mg en time før jeg skal sove. Har gjort det i minst ett år. Uten Truxal får jeg ikke sove, og jeg våkner grytidlig med voldsom angst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...