Gjest SMIRnøff Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har Truxal som eventueltmedisin, hvis jeg skulle sove dårlig. Jeg sover som regel bra uten., dog sover enda bedre med. Men de gangene jeg tar Truxal på kvelden, får jeg en ganske bedre dag derpå. Det er snakk om 45-60 mg i 18-tiden. Psykiateren sa at jeg ikke skulle ta de hver dag/kveld. Jeg spurte dog ikke om hvorfor. Er det noen fornuftig grunn til å ikke ta de hver dag, i dette tilfellet? Jeg sover lengre med Truxal, men når de går ut blir jeg i veldig god form. (Jeg har disponibel tid til å sove lenge.) Er en stund til neste time... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Det jeg selv tenker da, er om jeg skulle sove for mye over tid, og at dette på sikt kunne gjøre meg lit deprimert... for jeg tar de kanskje bare 2 ganger per uke sånn som det er nå. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Og enda en ting jeg tenker, er at jeg kanskje blir slappere med Truxal, slik at jeg ikke er i like stor aktivitet som uten. Og aktivitet er jo veldig viktig. 0 Siter
Gjest Serviett Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Jeg tar 150 mg en time før jeg skal sove. Har gjort det i minst ett år. Uten Truxal får jeg ikke sove, og jeg våkner grytidlig med voldsom angst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.