Gå til innhold

Et liv med sykdom

Anbefalte innlegg

Gjest Gåten
Skrevet

''Ditt fokus bør være på å forbedre funksjon og livskvalitet. Med eller uten medisin er relativt uvesentlig.''

Det du skriver her,det sa de at jeg måtte gjøre. Og klarte det til slutt på en måte,men noe utdannelse og jobb ser jeg langt etter. Er det noen ganger slik at man på tenke "That's it". Eller kan en håpe på å en gang å klare det?

Faller tilbake,fungerer dårlig nå igjen. Lenge siden jeg har fungert så dårlig. Men hvis jeg får rett medisin,tror du jeg kan klare utdannelse/jobb?

Psykologen jeg da hadde var fornøyd,jeg var helt borte vekk på trilafon sprøytene jeg fikk hver tiende dag. Satt bare og såg på animal planet...hele dagen. La meg syv om kvelden,og sov til ellve-tolv dagen etter. Det er ikke livskvalitet for meg eller de rundt meg. Men stemningsstabiliserende virker vel på en helt an måte?

Er bare spent på hva de kommer frem til her og nå jeg.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ansipsykotiske medisiner behøver ikke virke så sterkt... har du prøvd Abilify?

Gjest Gåten
Skrevet

Ansipsykotiske medisiner behøver ikke virke så sterkt... har du prøvd Abilify?

Ja det har jeg. Ha en god dag smir :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...