Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Taxfree er jo ikke så veldig billig lenger, men du kan spare opptil 25% på vanlig pris, tror jeg.

Folk har jo ulike favoritter og preferanser, selv liker jeg godt kremene fra Clarins, som finnes til ulike hudtyper. De er ganske dyre, men det finnes også mange kremer som koster det dobbelte (er kanskje midt på treet).

Av rimelige kremer finnes blant annet ROC, Olay samt selvfølgelig Body Shop, Nivea og L'Oreal.. og masse mer.

Taxfree er jo ikke så veldig billig lenger, men du kan spare opptil 25% på vanlig pris, tror jeg.

Folk har jo ulike favoritter og preferanser, selv liker jeg godt kremene fra Clarins, som finnes til ulike hudtyper. De er ganske dyre, men det finnes også mange kremer som koster det dobbelte (er kanskje midt på treet).

Av rimelige kremer finnes blant annet ROC, Olay samt selvfølgelig Body Shop, Nivea og L'Oreal.. og masse mer.

Ok. Takk. Har også brukt clarins, blant andre. Har lyst til å prøve noe nytt.

ShitDiddelyDo

Hvis du vet hva du skal ha kan du sjekke om de har det her, og se hvordan prisene ligger an.

www.strawberrynet.com

Jeg har ikke peling på hudkremer, ei heller om de går under tohundrekronersgrensa, men jeg opplever Strawberrynet som vesentlig rimeligere enn taxfree-shoppa når jeg handler deodoranter.

Gratis frakt, du får prosenter etter hvor mange ganger du har handlet fra dem, og de sender veldig raskt.

Annonse

Hvis du vet hva du skal ha kan du sjekke om de har det her, og se hvordan prisene ligger an.

www.strawberrynet.com

Jeg har ikke peling på hudkremer, ei heller om de går under tohundrekronersgrensa, men jeg opplever Strawberrynet som vesentlig rimeligere enn taxfree-shoppa når jeg handler deodoranter.

Gratis frakt, du får prosenter etter hvor mange ganger du har handlet fra dem, og de sender veldig raskt.

M-m. Ansiktskremmene som er interessante koster over 200 og da blir det så mye styr med toll. Ellers har jeg brukt strawberry, look fantastic, feel unique etc når varene koster under tollgrensen.

Nei, får se hva jeg finner ut.

ShitDiddelyDo

M-m. Ansiktskremmene som er interessante koster over 200 og da blir det så mye styr med toll. Ellers har jeg brukt strawberry, look fantastic, feel unique etc når varene koster under tollgrensen.

Nei, får se hva jeg finner ut.

Ok. Samme greia for meg med parfyme. Det handler jeg på taxfree grunnet tollgrensa. Sånt varer så lenge uansett at det holder med en taxfreetur annen hvert år. ;)

Gjest Jacoba

Jo, bare lurte på om det var noen kremer som skilte seg ut i pris når det gjaldt å handle på taxfree. Men jeg har vel normal hud, eller normal til tørr.

Skjønner. Da har jeg ingen tips siden jeg selv har blandet hud. Men neste gang jeg er på tax free skal jeg kjøpe denne: http://www.esthetique.no/Merkeguide/Estee-Lauder/27131691099/

tror vel ikke på riktig alt som står i teksten her, men har tidligere hørt mye bra om den. :-)

Mary Poppins

www.strawberrynet.com

*lol*

Tanken på at du SDD har fått med deg hva strawberrynet er for noe, og atpåtil bestiller derfra er utrolig komisk :-P Altså lurt, men komisk! hehe

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...