Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gyppie

Det høres både dyrt og upraktisk ut. Har du plass til ordentlig mat, og må du ikke løpe på do hele tiden?

Jeg liker øl, og drikker 1-3 halvlitere i uken når økonomien tillater det. Noen helger velger jeg lettøl eller alkoholfritt.

''Det høres både dyrt og upraktisk ut. Har du plass til ordentlig mat, og må du ikke løpe på do hele tiden? Jeg liker øl, og drikker 1-3 halvlitere i uken når økonomien tillater det. Noen helger velger jeg lettøl eller alkoholfritt.''

Dyrt er det ja. Hadde spart 3000-4000 pr. mnd. om jeg hadde kuttet det ut. Får skikkelig matlyst etter noen øl, så mat er det plass til ja.

ShitDiddelyDo

Situasjonsavhengig. Men lite. Drikker det i forbindelse med fes og ferie. Jeg drakk 4 øl i går på en konsert, men det er faktisk mine første øl på nesten en måned. Har opparbeidet en voldsom sans for vin, men det blir ikke så ofte det heller. I helgene, stort sett.

3-4 liter øl hver dag er mye. Det tilsvarer rundt 10 øl hver dag. Hvis dette skjer på daglig basis er det nok ikke lenger kun for kosens skyld.

Annonse

Gjest Elextra

Er også glad i øl og drikker gjerne øl et par ganger i uken, men forsøker å begrense meg til én gang i uken. Sjelden blir det mer enn et par øl i slengen.

Om du virkelig drikker 3-4 liter øl hver dag høres det ut som du har et alkoholproblem. Dyrt og fetende er det også.

Annonse

Gjest Hulderen

Hvordan kan man motstå noen som er så godt, og gir en så deilig rus. Må kutte det ut nå da. Må spare penger til sommerferien. :(

Så det er bare på grunn av smaken og rusen at du drikker? Ikke fordi du føler deg ensom? Eller for å samle mot? Eller for å klare å slappe av?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...