Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gyppie
Skrevet

Hvor ofte drikker du øl? Jeg drikker hver dag helst, og da en 3-4 liter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres både dyrt og upraktisk ut. Har du plass til ordentlig mat, og må du ikke løpe på do hele tiden?

Jeg liker øl, og drikker 1-3 halvlitere i uken når økonomien tillater det. Noen helger velger jeg lettøl eller alkoholfritt.

Gjest Gyppie
Skrevet

Det høres både dyrt og upraktisk ut. Har du plass til ordentlig mat, og må du ikke løpe på do hele tiden?

Jeg liker øl, og drikker 1-3 halvlitere i uken når økonomien tillater det. Noen helger velger jeg lettøl eller alkoholfritt.

''Det høres både dyrt og upraktisk ut. Har du plass til ordentlig mat, og må du ikke løpe på do hele tiden? Jeg liker øl, og drikker 1-3 halvlitere i uken når økonomien tillater det. Noen helger velger jeg lettøl eller alkoholfritt.''

Dyrt er det ja. Hadde spart 3000-4000 pr. mnd. om jeg hadde kuttet det ut. Får skikkelig matlyst etter noen øl, så mat er det plass til ja.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Situasjonsavhengig. Men lite. Drikker det i forbindelse med fes og ferie. Jeg drakk 4 øl i går på en konsert, men det er faktisk mine første øl på nesten en måned. Har opparbeidet en voldsom sans for vin, men det blir ikke så ofte det heller. I helgene, stort sett.

3-4 liter øl hver dag er mye. Det tilsvarer rundt 10 øl hver dag. Hvis dette skjer på daglig basis er det nok ikke lenger kun for kosens skyld.

Skrevet

Aldri. Jeg liker ikke øl. De gangene jeg drikker noe er det Smirnoff ice eller strawberry daiquiri. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Er også glad i øl og drikker gjerne øl et par ganger i uken, men forsøker å begrense meg til én gang i uken. Sjelden blir det mer enn et par øl i slengen.

Om du virkelig drikker 3-4 liter øl hver dag høres det ut som du har et alkoholproblem. Dyrt og fetende er det også.

nitty-gritty
Skrevet

Høres ut som noe som raskt kan bli et alkoholproblem.

Jeg drikker aldri øl. Smaken og lukten er frastøtende for meg.

Skrevet

Jeg er veldig glad i øl, og drikker øl kanskje to-tre ganger i uken.

Stort sett drikker jeg da 1 til 3 øl, men det hender jo jeg drikker flere om det er fest og sånn.

Skrevet

Drikker øl i helga, som regel til middagen eller etter fysisk utskeielse. Som regel et glass eller to.

3-4 liter om dagen hørtes litt i overkant ut. Da hadde ihvertfall jeg følt meg beruset...

Gjest Hulderen
Skrevet

Hvorfor drikker du så mye og daglig? Klarer du ikke å la være?

Gjest Gyppie
Skrevet

Hvorfor drikker du så mye og daglig? Klarer du ikke å la være?

Hvordan kan man motstå noen som er så godt, og gir en så deilig rus. Må kutte det ut nå da. Må spare penger til sommerferien. :(

Gjest Hulderen
Skrevet

Hvordan kan man motstå noen som er så godt, og gir en så deilig rus. Må kutte det ut nå da. Må spare penger til sommerferien. :(

Så det er bare på grunn av smaken og rusen at du drikker? Ikke fordi du føler deg ensom? Eller for å samle mot? Eller for å klare å slappe av?

Gjest Gyppie
Skrevet

Så det er bare på grunn av smaken og rusen at du drikker? Ikke fordi du føler deg ensom? Eller for å samle mot? Eller for å klare å slappe av?

Jeg drikker fordi da blir jeg i bedre humør, og internett blir morsomt.

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg drikker fordi da blir jeg i bedre humør, og internett blir morsomt.

Du trenger øl for å bli i godt humør --> Du er avhengig. Oppsøk hjelp.

Gjest Gyppie
Skrevet

Du trenger øl for å bli i godt humør --> Du er avhengig. Oppsøk hjelp.

Har fått hjelp. En psykolog, men det hjalp ikke i det hele tatt. Det eneste som kan få meg til å slutte å drikke er å finne på noe som kan avlede trangen til å drikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...