Gå til innhold

Pågrepet på vei til barnehagen

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Jeg må si at jeg reagerer kraftig på politets handling her. Nå har mannen vært fri lenge og det var ingenting som tilsa at han skulle foreta seg noe på vei til barnehagen. Hvorfor må politiet gripe inn med barnet tilstede? De kunne da vel for pokker ha ventet til barnet var levert.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10091230

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Politiet viser skremmende ofte at de ikke eier sunn fornuft når de pågriper folk. Her burde de skånet barna hans. De kunne f.eks. møtt opp på arbeidsplassen, eller gjort det høflig om ettermiddagen. Troppet opp på døra hans, forklart ham om den nye utviklingen i saken, og bedt ham bli med. Det er vel heller tvilsomt at denne karen hadde trukket våpen og skutt seg fri i en sånn situasjon.

Men nå ser det ut som om de har bevis for at kniven de sendte til undersøkelse utenlands har vært i kontakt med drapsofferet. I hvert fall hørtes det sånn ut på NRK i kveld.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Politiet viser skremmende ofte at de ikke eier sunn fornuft når de pågriper folk. Her burde de skånet barna hans. De kunne f.eks. møtt opp på arbeidsplassen, eller gjort det høflig om ettermiddagen. Troppet opp på døra hans, forklart ham om den nye utviklingen i saken, og bedt ham bli med. Det er vel heller tvilsomt at denne karen hadde trukket våpen og skutt seg fri i en sånn situasjon.

Men nå ser det ut som om de har bevis for at kniven de sendte til undersøkelse utenlands har vært i kontakt med drapsofferet. I hvert fall hørtes det sånn ut på NRK i kveld.

Ja, det høres ut som de har tatt rett mann, men som du sier: De behøver ikke gjøre det mer traumatisk for barnet enn det allerede er.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg vet jo ikke om det var noen spesiell grunn til at de ikke kunne vente, men slik det fremstår virker det ganske hårreisende at politiet måtte utsette barn(a) for dette.

Gjest Sinbad Sjøfareren
Skrevet

Enig i at politiet nok i enkelte saker kan vise litt mer hensyn i når de skal pågripe folk.

Men i denne saken er jo, ifølge andre artikler, siktede utenlandsk statsborger i et land som ikke har utleveringsavtale med Norge.

Når han i tillegg er tiltalt for drap, så skjønner jeg at de ønsker å pågripe ham så fort som mulig. Vi har jo sett hvordan det kan gå i feks Martine-saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...