Gjest Fin musikk Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Britney Spears - Hold It Against Me Ikke verst hun Britney må jeg si. 0 Siter
nick Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Ja, sånn kan tobarnsmødre også se ut, skjønt det er ikke så mange av dem på skolen til nick jr. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Ja, sånn kan tobarnsmødre også se ut, skjønt det er ikke så mange av dem på skolen til nick jr. Det er ikke så mange sånne seksbarnsfedre heller på den skolen, tipper jeg. I motsatt fall har jeg åpenbart barn på feil skole: http://tinyurl.com/yvzypn 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Ja, sånn kan tobarnsmødre også se ut, skjønt det er ikke så mange av dem på skolen til nick jr. Ikke? Feil skole? Nå var ikke mange av tobarnsmødrene 29 den gangen jr gikk i småskolen, jeg selv var en av de yngste og jeg var 30 da han begynte. Likevel var flere av mødrene minst like fit og slim som Britney skal jeg være ærlig, og de så sikkert minst like smashing ut når de var pyntet til party:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.