Gå til innhold

Er det feministisk å ta mannens etternavn?

Anbefalte innlegg

Tja. Vi får se om ikke et eller annen parti snart lanserer å frata dere kvinner stemmeretten. Det kommer jo en del artige forslag sånn fra tid til annen. Jeg leste i dag at et av forslagene til den nå arresterte FRPeren var å gjøre bigami lovlig.

Jeg syntes det var et ganske kurant forslag. Hvorfor i himmelens navn skal ikke du få lov til å gifte deg med to hunker hvis det er det du vil? Men han måtte raskt ut å beklage. Ikke populært i et parti som gjerne taler for ytterliggående menigheter på Sørlandet. ;)

Men du har jo nesten et helt harem alene, hele solsiden og en femtedel av dol ;o)

Fortsetter under...

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• ShitDiddelyDo

11

• morsan

7

• Mrs. Wallace

7

Mest aktive i denne tråden

Haha, nå ber du jo virkelig om et tøft oppfølgingsspørsmål, men jeg skal la være!

Jeg tror vi kan konkludere med at enhver må gjøre som enhver finner er best for seg når det gjelder om man skal ta ektefellens navn ved giftemål :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...