Gå til innhold

Murrende tannpine i fortann.


Gjest Taryn

Anbefalte innlegg

Gjest Taryn

Jeg har i flere uker følt en murrende smerte i en fortann. Smerten er plagsom, men ikke veldig sterk. Det føles som en konstant ising som blir verre når jeg bøyer hodet framover. Da kjennes en dump bankende smerte. Jeg synes også at smerten blir sterkere når jeg legger meg ned. Der er en viss ømhet i tannen når jeg trykker på den. Har vært hos tannlege som tok røntgen uten å finne noe galt. Jeg har likevel ingen tro på at dette er en norml tilstand. Hva kan det skyldes, og kan noe gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg får en slik smerte når det er kaldt. Føler nesten at tannen utvider seg og trenger mer plass. Har hatt det slik i flere år. Og som du sier, tannen er frisk og feiler ingenting. Ergo kan den ikke behandles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...