Gjest konvolutten Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Skal gi et brev til min tidligere arb.giver. Dette er et sted hvor sekretærene åpner all post for så og deligere til rett person. Jeg ønsker ikke at sekretærene skal åpne dette brevet. Hva skriver jeg på konvolutten da? Privat? Konfidensielt? Eller annet? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 På vår arbeidsplass har vi ikke lov til å åpne konvolutten hvis den er stilet til Mottakers navn Arbeidsplassens adresse Postnummer og sted du kan jo i tillegg merke den konfidensielt. 0 Siter
Gjest konvolutten Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 På vår arbeidsplass har vi ikke lov til å åpne konvolutten hvis den er stilet til Mottakers navn Arbeidsplassens adresse Postnummer og sted du kan jo i tillegg merke den konfidensielt. Hos oss er det slik at sekretæren åpner all post uansett og legger i de respektives hyller... Men konfidensielt er riktig og bruke i denne settingen da? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Hos oss er det slik at sekretæren åpner all post uansett og legger i de respektives hyller... Men konfidensielt er riktig og bruke i denne settingen da? Ja. 0 Siter
fresja Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Hos oss er det slik at sekretæren åpner all post uansett og legger i de respektives hyller... Men konfidensielt er riktig og bruke i denne settingen da? Da gjør sekretæren noe hun ikke har lov til. Står personnavnet før firmanavnet har ikke andre lov å åpne det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.