Gå til innhold

Hva skriver man på konvolutten?

Anbefalte innlegg

Gjest konvolutten
Skrevet

Skal gi et brev til min tidligere arb.giver.

Dette er et sted hvor sekretærene åpner all post for så og deligere til rett person.

Jeg ønsker ikke at sekretærene skal åpne dette brevet.

Hva skriver jeg på konvolutten da? Privat? Konfidensielt? Eller annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vår arbeidsplass har vi ikke lov til å åpne konvolutten hvis den er stilet til

Mottakers navn

Arbeidsplassens adresse

Postnummer og sted

du kan jo i tillegg merke den konfidensielt.

Gjest konvolutten
Skrevet

På vår arbeidsplass har vi ikke lov til å åpne konvolutten hvis den er stilet til

Mottakers navn

Arbeidsplassens adresse

Postnummer og sted

du kan jo i tillegg merke den konfidensielt.

Hos oss er det slik at sekretæren åpner all post uansett og legger i de respektives hyller...

Men konfidensielt er riktig og bruke i denne settingen da?

Skrevet

Hos oss er det slik at sekretæren åpner all post uansett og legger i de respektives hyller...

Ja.

Skrevet

Da gjør sekretæren noe hun ikke har lov til. Står personnavnet før firmanavnet har ikke andre lov å åpne det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...