Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Det begynner å nærme seg tur med hele svigerfamilien, hvor det er lagt opp til at vi er sammen omtrent hver time hele døgnet over flere dager. Svigerfamilien er grei og jeg gleder meg, MEN dette skjer akkurat når jeg har pms og jeg vet hvor touchy jeg kan være da. Det er mildt sagt veldig kjedelig at jeg får det da, da humøret må være på topp, ikke minst for egen del. Jeg vet det skal finnes tabletter som utsetter mensen. Bedrer de også pms- problemer? Noen som har prøvd eller som vet? 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Primolut utsetter mensen,kan tas 3 dager føre forventet mens,prøvd de flere ganger ved reiser osv,kjempe fine 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Primolut utsetter mensen,kan tas 3 dager føre forventet mens,prøvd de flere ganger ved reiser osv,kjempe fine Takk for svar:-) Hvis jeg begynner enda noen dager før, vil jeg da utsette pms-plagene også? Får mye vann i kroppen og dårlig humør. Kan begynne å merke det nesten ei uke før mens. Selve mens-uka er ikke den verste for meg. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Takk for svar:-) Hvis jeg begynner enda noen dager før, vil jeg da utsette pms-plagene også? Får mye vann i kroppen og dårlig humør. Kan begynne å merke det nesten ei uke før mens. Selve mens-uka er ikke den verste for meg. Etter å ha googlet litt, ser jeg at det ikke har noen hensikt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har tatt Primolut som Melis35 nevner her... Nå plages ikke jeg særlig av PMS, så jeg tør ikke uttale meg om PMS blir utsatt når mensen blir kunstig utsatt. Det jeg opplevde var derimot at jeg fikk utbrudd av småkviser, samt at jeg fikk verre PMS enn jeg noen gang før har opplevd (riktignok utsatt pga mensutsettelsen) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Etter å ha googlet litt, ser jeg at det ikke har noen hensikt. Hvis du kommer over noe som utrydder hele shaiten for godt, så gi meg et pip.. *sukk* 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 23. mars 2011 Skrevet 23. mars 2011 Har prøvd primolut for å utsette mensen. Anbefales ikke! Pms en ble 100 ganger VERRE og magen este ut som en ballong. Kjempekjekt når vi var på sydenferie. Ja - mensen ble utsatt... Men så er jeg en sånn person som ikke tåler p-piller heller jeg da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.