Gå til innhold

Utsette pms`n?

Gjest Nickløsheletiden

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Det begynner å nærme seg tur med hele svigerfamilien, hvor det er lagt opp til at vi er sammen omtrent hver time hele døgnet over flere dager. Svigerfamilien er grei og jeg gleder meg, MEN dette skjer akkurat når jeg har pms og jeg vet hvor touchy jeg kan være da.

Det er mildt sagt veldig kjedelig at jeg får det da, da humøret må være på topp, ikke minst for egen del. Jeg vet det skal finnes tabletter som utsetter mensen. Bedrer de også pms- problemer? Noen som har prøvd eller som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Melis35
Skrevet

Primolut utsetter mensen,kan tas 3 dager føre forventet mens,prøvd de flere ganger ved reiser osv,kjempe fine :)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Primolut utsetter mensen,kan tas 3 dager føre forventet mens,prøvd de flere ganger ved reiser osv,kjempe fine :)

Takk for svar:-) Hvis jeg begynner enda noen dager før, vil jeg da utsette pms-plagene også? Får mye vann i kroppen og dårlig humør. Kan begynne å merke det nesten ei uke før mens. Selve mens-uka er ikke den verste for meg.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Takk for svar:-) Hvis jeg begynner enda noen dager før, vil jeg da utsette pms-plagene også? Får mye vann i kroppen og dårlig humør. Kan begynne å merke det nesten ei uke før mens. Selve mens-uka er ikke den verste for meg.

Etter å ha googlet litt, ser jeg at det ikke har noen hensikt.

Gjest togli
Skrevet

Jeg har tatt Primolut som Melis35 nevner her...

Nå plages ikke jeg særlig av PMS, så jeg tør ikke uttale meg om PMS blir utsatt når mensen blir kunstig utsatt. Det jeg opplevde var derimot at jeg fikk utbrudd av småkviser, samt at jeg fikk verre PMS enn jeg noen gang før har opplevd (riktignok utsatt pga mensutsettelsen) ;)

Skrevet

Etter å ha googlet litt, ser jeg at det ikke har noen hensikt.

Hvis du kommer over noe som utrydder hele shaiten for godt, så gi meg et pip.. *sukk*

Gjest MayLynn
Skrevet

Har prøvd primolut for å utsette mensen. Anbefales ikke! Pms en ble 100 ganger VERRE og magen este ut som en ballong. Kjempekjekt når vi var på sydenferie. Ja - mensen ble utsatt...

Men så er jeg en sånn person som ikke tåler p-piller heller jeg da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...