Gå til innhold

Vil slutte med zyprexa

Anbefalte innlegg

Gjest eser ut
Skrevet

Har lagt på meg 5 kg på to måneder. Er dorsk som et dovendyr. Ble satt på 15 mg zyprexa fordi jeg var småparanoid. Jeg har et veldig anstrengt forhold til mat og vekt. Nå føles det ut som jeg er skrubbsulten hele tiden og jeg tenker også hele tiden at jeg er blitt feit og at jeg har mistet kontrollen. Men når jeg har klaget på dette til legen får jeg til svar at det bare er bra jeg er sulten og at jeg bare har godt av å få mer vekt på kroppen fordi jeg var forferdelig tynn. Jeg kunne vent meg til å være fem kilo mer, men i dette tempoet stopper det nok ikke her.

Jeg vil heller være paranoid enn å se ut som en dundre. Har startet ny slankekur, kjøpt alli og er livredd for å miste kontrollen. Samtidig lovte jeg meg selv å høre på legen angående medisineringen. Men når han ikke vil høre på meg... Han smilte bare da han sa det bare var bra jeg var sulten hele tiden. Men det er absolutt ikke ok for meg.

Hva skal jeg gjøre?

serenity777
Skrevet

zeldox? det går man ikke opp i vekt av.

men zyprexa er den beste medisin mot psykoser. IMO, men det er mange som fungerer symptomfritt med zeldox og.

Jeg har prøvd å svitsje fra zyprexa til zeldox 2 ganger, begge ganger gikk jeg kraftig ned i vekt, men alt iallt føler jeg meg mye bedre på zyprexa.

Det finnes jo andre medisiner og.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ta kontakt med legen din og få en annen medisin.

Gjest eser ut
Skrevet

zeldox? det går man ikke opp i vekt av.

men zyprexa er den beste medisin mot psykoser. IMO, men det er mange som fungerer symptomfritt med zeldox og.

Jeg har prøvd å svitsje fra zyprexa til zeldox 2 ganger, begge ganger gikk jeg kraftig ned i vekt, men alt iallt føler jeg meg mye bedre på zyprexa.

Det finnes jo andre medisiner og.

Skal tigge om å få bytttet medisin i morgen. Jeg gikk på serequel depot en periode med det resultatet at jeg fikk en regning på 6300 kr fra apoteket :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...