ekte nick Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har ikke mottatt noen pin-kode til selvangivelsen. Når fikk dere den tilsendt? http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Selvangivelsen/Selvangivelse-for-lonnstakere-og-pensjonister/ 0 Siter
Gjest Gjøkeniburet Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Den fikk vi tilsendt i desember 2008. Nærmere bestemt den 8. 0 Siter
laguna1 Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Har ikke fått jeg heller. Og er nysgjerrig! :S 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Har ikke fått jeg heller. Og er nysgjerrig! :S Du har vel gjort det samme som meg, rotet dem bort. Jeg tror ikke jeg skjønte at de pinkodene var viktige. Før så sto de jo på selvangivelsen. 0 Siter
laguna1 Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Du har vel gjort det samme som meg, rotet dem bort. Jeg tror ikke jeg skjønte at de pinkodene var viktige. Før så sto de jo på selvangivelsen. Kanskje jeg har det? Men jeg kan seriøst ikke huske å ha fått post fra altinn. Faen, jeg har lyst til å vite skatten NÅH! ;D Og prøvde dessuten å bestille pin på sms..Men da må man jo ha passord!? Hvilket jævla passord? *tjukk i huet* 0 Siter
fyrlykt Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Når du har fått ordnet med tilgang igjen, så husk å endre innstillingene slik at du får tilsendt pin på sms hver gang du skal logge inn. Da må du lage deg et passord. Mye bedre enn å lete etter de pin-kodene hver gang man har bruk for dem. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Kanskje jeg har det? Men jeg kan seriøst ikke huske å ha fått post fra altinn. Faen, jeg har lyst til å vite skatten NÅH! ;D Og prøvde dessuten å bestille pin på sms..Men da må man jo ha passord!? Hvilket jævla passord? *tjukk i huet* Jeg har gjort det og fått tilsendt noen pinkoder, men de kan ikke brukes på samme måte og jeg må vente på sms med passord. Kanskje alle må det? Jeg vet ikke, jeg har ikke sett noen bruke de pinkodene noen gang. Så jeg er helt bak mål jeg og. 0 Siter
laguna1 Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har gjort det og fått tilsendt noen pinkoder, men de kan ikke brukes på samme måte og jeg må vente på sms med passord. Kanskje alle må det? Jeg vet ikke, jeg har ikke sett noen bruke de pinkodene noen gang. Så jeg er helt bak mål jeg og. Jeg har hatt sånne pinkoder før, men lurer på om de har blitt sendt til gammeladresse..? (Selvom at ja, jeg _har_ byttet adresse altså..) Også, hvordan huen fikk du bestilt pinkoder på sms? man trengt jo passord for det også jo. Og jeg har ikke et eneste fordømt passord! Hvorfor kan de ikke bare nøye seg med personnummeret mitt?! Grmf! 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har hatt sånne pinkoder før, men lurer på om de har blitt sendt til gammeladresse..? (Selvom at ja, jeg _har_ byttet adresse altså..) Også, hvordan huen fikk du bestilt pinkoder på sms? man trengt jo passord for det også jo. Og jeg har ikke et eneste fordømt passord! Hvorfor kan de ikke bare nøye seg med personnummeret mitt?! Grmf! Jeg bestillte over nett og da laget jeg passord tror jeg ved hjelp av pinkode. Tror jeg. Eller så var det omvendt. Jeg er helt blank på det jeg også, jeg har ikke sendt inn selvangivelsen de siste årene. Uansett, det kommer sikkert i posten i morgen. Tenk så sur du blir hvis du får baksmell. Jeg har ikke lyst å se den jeg. 0 Siter
laguna1 Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Jeg bestillte over nett og da laget jeg passord tror jeg ved hjelp av pinkode. Tror jeg. Eller så var det omvendt. Jeg er helt blank på det jeg også, jeg har ikke sendt inn selvangivelsen de siste årene. Uansett, det kommer sikkert i posten i morgen. Tenk så sur du blir hvis du får baksmell. Jeg har ikke lyst å se den jeg. Hvis jeg får baksmell tilter jeg! Satan, her tjener jeg ikkno penger og skatter 36 %, da _forlanger jeg_ penger igjen på skatten, og litt morro til sommern. 0 Siter
Holmes Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Kanskje jeg har det? Men jeg kan seriøst ikke huske å ha fått post fra altinn. Faen, jeg har lyst til å vite skatten NÅH! ;D Og prøvde dessuten å bestille pin på sms..Men da må man jo ha passord!? Hvilket jævla passord? *tjukk i huet* Første gang man logger inn, så trenger man PIN-kodene. Når du har kommet inn, lager du deg et passord, da vil du ikke trenge PIN-kodene senere, da bruker du bare passordet. Etter å ha logget deg inn med dette passordet, får du tilsendt en engangskode på sms. Alt dette står inne på sidene, og det stod i brevet der du fikk PIN-kodene. Pluss at det har stått i alle aviser osv med jevne mellomrom de to siste årene. 0 Siter
ekte nick Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Skrevet 22. mars 2011 Nå fikk jeg heldigvis selvangivelsen i posten i dag. Men dessverre restskatt, det pleier jeg ikke å få ... :-( 0 Siter
ekte nick Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Skrevet 22. mars 2011 Den fikk vi tilsendt i desember 2008. Nærmere bestemt den 8. Hæ? Man får vel nye pinkoder hvert år? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.