Gå til innhold

Har dere fått pin-kode selvangivelsen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjøkeniburet
Skrevet

Den fikk vi tilsendt i desember 2008. Nærmere bestemt den 8.

Skrevet

Har ikke fått jeg heller. Og er nysgjerrig! :S

Du har vel gjort det samme som meg, rotet dem bort. Jeg tror ikke jeg skjønte at de pinkodene var viktige. Før så sto de jo på selvangivelsen.

Skrevet

Du har vel gjort det samme som meg, rotet dem bort. Jeg tror ikke jeg skjønte at de pinkodene var viktige. Før så sto de jo på selvangivelsen.

Kanskje jeg har det? Men jeg kan seriøst ikke huske å ha fått post fra altinn. Faen, jeg har lyst til å vite skatten NÅH! ;D Og prøvde dessuten å bestille pin på sms..Men da må man jo ha passord!? Hvilket jævla passord?

*tjukk i huet*

Skrevet

Når du har fått ordnet med tilgang igjen, så husk å endre innstillingene slik at du får tilsendt pin på sms hver gang du skal logge inn. Da må du lage deg et passord.

Mye bedre enn å lete etter de pin-kodene hver gang man har bruk for dem.

Skrevet

Kanskje jeg har det? Men jeg kan seriøst ikke huske å ha fått post fra altinn. Faen, jeg har lyst til å vite skatten NÅH! ;D Og prøvde dessuten å bestille pin på sms..Men da må man jo ha passord!? Hvilket jævla passord?

*tjukk i huet*

Jeg har gjort det og fått tilsendt noen pinkoder, men de kan ikke brukes på samme måte og jeg må vente på sms med passord. Kanskje alle må det? Jeg vet ikke, jeg har ikke sett noen bruke de pinkodene noen gang. Så jeg er helt bak mål jeg og.

Skrevet

Jeg har gjort det og fått tilsendt noen pinkoder, men de kan ikke brukes på samme måte og jeg må vente på sms med passord. Kanskje alle må det? Jeg vet ikke, jeg har ikke sett noen bruke de pinkodene noen gang. Så jeg er helt bak mål jeg og.

Jeg har hatt sånne pinkoder før, men lurer på om de har blitt sendt til gammeladresse..? (Selvom at ja, jeg _har_ byttet adresse altså..;))

Også, hvordan huen fikk du bestilt pinkoder på sms? man trengt jo passord for det også jo. Og jeg har ikke et eneste fordømt passord!

Hvorfor kan de ikke bare nøye seg med personnummeret mitt?! Grmf!

Skrevet

Jeg har hatt sånne pinkoder før, men lurer på om de har blitt sendt til gammeladresse..? (Selvom at ja, jeg _har_ byttet adresse altså..;))

Også, hvordan huen fikk du bestilt pinkoder på sms? man trengt jo passord for det også jo. Og jeg har ikke et eneste fordømt passord!

Hvorfor kan de ikke bare nøye seg med personnummeret mitt?! Grmf!

Jeg bestillte over nett og da laget jeg passord tror jeg ved hjelp av pinkode. Tror jeg. Eller så var det omvendt. Jeg er helt blank på det jeg også, jeg har ikke sendt inn selvangivelsen de siste årene. Uansett, det kommer sikkert i posten i morgen. Tenk så sur du blir hvis du får baksmell. Jeg har ikke lyst å se den jeg.

Skrevet

Jeg bestillte over nett og da laget jeg passord tror jeg ved hjelp av pinkode. Tror jeg. Eller så var det omvendt. Jeg er helt blank på det jeg også, jeg har ikke sendt inn selvangivelsen de siste årene. Uansett, det kommer sikkert i posten i morgen. Tenk så sur du blir hvis du får baksmell. Jeg har ikke lyst å se den jeg.

Hvis jeg får baksmell tilter jeg! ;):o Satan, her tjener jeg ikkno penger og skatter 36 %, da _forlanger jeg_ penger igjen på skatten, og litt morro til sommern. :)

Skrevet

*tjukk i huet*

Første gang man logger inn, så trenger man PIN-kodene. Når du har kommet inn, lager du deg et passord, da vil du ikke trenge PIN-kodene senere, da bruker du bare passordet.

Etter å ha logget deg inn med dette passordet, får du tilsendt en engangskode på sms. Alt dette står inne på sidene, og det stod i brevet der du fikk PIN-kodene. Pluss at det har stått i alle aviser osv med jevne mellomrom de to siste årene.

Skrevet

Nå fikk jeg heldigvis selvangivelsen i posten i dag.

Men dessverre restskatt, det pleier jeg ikke å få ...

:-(

Skrevet

Den fikk vi tilsendt i desember 2008. Nærmere bestemt den 8.

Hæ? Man får vel nye pinkoder hvert år?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...